Manager / ondernemer horeca

Hotel Not Hotel Amsterdam Duty Manager - Een stage waar je elke dag zal worden uitgedaagd !

Hotel Not Hotel is op zoek naar een Duty Manager die de dagelijkse operationele werkzaamheden binnen het hotel kan coördineren. De Duty Manager is het eerste aanspreekpunt voor gasten met klachten en verzoeken, en is in staat deze op een creatieve en professionele manier op te lossen. Daarnaast werkt de Duty Manager mee met zijn/haar collega's en helpt hierbij door eventuele instructies te geven en springt bij waar nodig. Door het formaat van het hotel ben je veel op de vloer en sta je in direct contact met de gasten. Wij zijn een boutique hotel bestaande uit 31 kamers met een eigenzinnig concept en werken samen met vele verschillende kunstenaars en designers. Bij ons draai alles om een unieke ervaring, een ongedwongen sfeer en de beste service richting onze gasten.

Naar wie zijn wij op zoek?

• Je bent een echte teamplayer; • Je bent open, spontaan en gastvrij; • Je bent een aanpakker; • Je spreekt Nederlands en hebt een goede beheersing van de Engelse taal; • Je bent sociaal en flexibel; • Je bent hospitality minded en maakt graag mensen blij; • Houd van gezelligheid en hebt een goede dosis humor.

Wat biedt het bedrijf?

• Een leidinggevende stage bij een uniek en bijzonder hotelconcept. • Een dynamisch en gezellige werkplek, waar je je thuis voelt en jezelf kunt zijn; • Een leerzame en uitdagende stageperiode binnen een jong en enthousiast team; • De kans om aan al onze trainingen mee te doen; • Je krijgt van ons mogelijkheden tot persoonlijke ontwikkeling; • Uiteraard krijg je stagevergoeding; • Heerlijk personeelseten; • Personeelskorting; • Een te gek personeelsuitje.

Wat ga je leren?

  • Onderneemt
  • B1-K1-W1 Ontwikkelt een ondernemingsplan
  • B1-K1-W2 Treft voorbereidingen voor het starten van een onderneming
  • B1-K1-W3 Implementeert het ondernemingsplan
  • B1-K1-W4 Maakt marktanalyse
  • B1-K1-W5 Voert commerciële activiteiten uit
  • B1-K1-W6 Stelt financieel beleid vast en bepaalt de verkoopprijs
  • B1-K1-W7 Bepaalt inkoop- en voorraadbeleid
  • Geeft leiding en voert beheerstaken uit
  • B1-K2-W1 Maakt een operationeel plan
  • B1-K2-W2 Plant en verdeelt de werkzaamheden
  • B1-K2-W3 Begroot financiën
  • B1-K2-W4 Bewaakt financiën
  • B1-K2-W5 Stuurt medewerkers aan
  • B1-K2-W6 Voert intern formele gesprekken
  • Werkt mee in drank- en spijsverstrekkende bedrijven
  • P2-K1-W1 Verricht voorbereidende werkzaamheden in het horecabedrijf
  • P2-K1-W2 Werkt mee in de bediening
  • P2-K1-W3 Werkt mee in de keuken
  • P2-K1-W4 Voert afrondende werkzaamheden uit in het horecabedrijf
  • P2-K1-W5 Creëert en bewaakt sfeer
  • Werkt mee in logiesverstrekkende bedrijven
  • P2-K2-W1 Neemt reserveringen aan voor kamers en/of zalen en arrangementen
  • P2-K2-W2 Checkt de gast in
  • P2-K2-W3 Verleent service aan gasten tijdens hun verblijf
  • P2-K2-W4 Bewaakt de veiligheid
  • P2-K2-W5 Checkt de gast uit
  • P2-K2-W6 Maakt night audit rapportages van de omzet
  • P2-K2-W7 Ontwikkelt arrangementen en speciale activiteiten

Kenmerken

  • Mogelijkheden voor begeleiding op maat

lees verder