Hotel Sint Nicolaas Front-office stage Hotel Sint Nicolaas
Je bent voor onze gasten het eerste aanspreekpunt. Je bent hiervan bewust en je benadert en informeert gasten op een gastvrije en vriendelijke manier. Door jouw warme, vriendelijke en gastvrije uitstraling voelen de gasten zich direct thuis. • In- en uitchecken van gasten; • Aannemen van reserveringen via telefoon, mail of walk-in; • Contact onderhouden met de Housekeeping zodat er afstemming is tussen de schoonmaak van de kamers en de momenten van aankomst en vertrek; • Communiceert mankementen naar de Technische Dienst; • Verlenen van service, zoals het verzorgen van de wekservice, voor onze gasten reserveren bij restaurants, musea e.d.; • Geven van algemene en toeristische informatie aan gasten, bestellen van taxi’s, adviseren en reserveren van restaurants, kaarten voor theater e.d. • Het controleren van de kamers nadat Housekeeping deze heeft schoongemaakt; • Assisteren van het ontbijtpersoneel; • Tevens is er de mogelijkheid om met de hotelmanager mee te lopen
Naar wie zijn wij op zoek?
Wat verwachten wij van jou? • Je bent een kleurrijk, creatief en energiek persoon met een passie voor gastvrijheid; • Je streeft naar een kwalitatief hoogwaardige service die toegespitst is op de behoefte van de gast; • Je bent beschikbaar om ook in de weekenden te werken; • Je spreekt vloeiend Engels, een tweede taal wordt gezien als een pré. • Je bent minimaal voor 3 maanden beschikbaar.
Wat biedt het bedrijf?
Waarom werken in onze hotels? • Een uitdagende stage en een hotel 5 minuten lopen van Station Amsterdam Centraal; • Informele werksfeer waar persoonlijke ontwikkeling centraal staat en eigen inbreng wordt gewaardeerd; • Kleinschalige hotels waardoor je een veel verantwoordelijkheden krijgt en je naast Front office medewerker de rol van reserveringen en Guest relations vervuld; • Goede stagebegeleiding en gerichte feedbackmomenten bij een SBB erkend stagebedrijf; • Een stagevergoeding van €600,- bruto per maand op basis van 40 uur per week; • Leuke bedrijf uitjes met het hele Highlander team!
Wat ga je leren?
- Treedt op als aanspreekpunt voor klant/gast/reiziger/bezoeker
- B1-K1-W1 Ontvangt de klant/gast/reiziger/bezoeker
- B1-K1-W2 Informeert en adviseert de klant/gast/reiziger/bezoeker
- B1-K1-W3 Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten
- B1-K1-W4 Signaleert en behandelt klachten
- B1-K1-W5 Onderhoudt in- en/of externe contacten
- Voert administratieve processen uit
- B1-K2-W1 Houdt de voorraad bij
- B1-K2-W2 Verzamelt en verwerkt informatie
- B1-K2-W3 Houdt de administratie bij
- Organiseert en voert activiteiten uit
- B1-K3-W1 Maakt een planning voor de organisatie van activiteiten
- B1-K3-W2 Bereidt de uitvoering van activiteiten voor
- B1-K3-W3 Begeleidt activiteiten
- B1-K3-W4 Rondt de activiteit af
- Werkt in de gastvrijheidsbranche
- B1-K4-W1 Voert voorbereidende werkzaamheden uit
- B1-K4-W2 Neemt reserveringen aan en adviseert de gasten
- B1-K4-W3 Adviseert gasten en registreert de bestelling
- B1-K4-W4 Maakt dranken serveergereed
- B1-K4-W5 Serveert de bestelling en ruimt af
- B1-K4-W6 Creëert en onderhoudt de sfeer
- B1-K4-W7 Bewaakt het sociaal-hygiënisch beleid
- B1-K4-W8 Voert afrondende werkzaamheden uit