Allround hospitality medewerker

Inntel Hotels Amsterdam Landmark Front Office stagiaire gezocht voor het Inntel Hotels Amsterdam Landmark

Geef jij onze gasten een warm welkom en een ‘You’ll be surpised verblijf’? Wij zijn op zoek naar een gastvrije en enthousiaste Front Office stagiaire! Wat ga je bij ons doen? Tijdens je stage, ga je aan de slag bij de Front Office afdeling. Na een korte trainingsperiode zal je uiteindelijk zelfstandig de receptie diensten kunnen draaien. Tijdens je dienst verwelkom je dagelijks onze gasten en ben je het visite kaartje van het hotel. Tot je dagelijkse werkzaamheden behoren onder andere: • Het verwelkomen en inchecken van gasten; • Check out van de gasten en het correct opmaken van de gastenrekening; • Gasten informeren over de hotelfaciliteiten en vertellen hoe ze zich in de omgeving kunnen vermaken; • Upsell/cross sell beloning (cadeaubon naar keuze); • Aannemen en inboeken van reserveringen buiten de regulieren kantoortijden.

Naar wie zijn wij op zoek?

• Iemand die het leuk vindt om onze gasten een warm welkom te bieden en te verassen: You’ll be surprised; • Je bent gastvrij en speelt goed in op de wensen van onze gasten; • Je bent op wisselende tijden beschikbaar, ook in de avonden en/of weekenden. Jouw roosterwensen kun je aangeven in onze online roostertool/app; • Je bent communicatief vaardig; • Je spreekt Nederlands en/of Engels.

Wat biedt het bedrijf?

• Een stagevergoeding van €600,- bruto op basis van een 38-urige werkweek • Reiskostenvergoeding (>10 km woon-werkafstand) • Dynamische werkomgeving • Maandelijks ontvang je je salaris op een vaste betaaldatum • Vanaf €35,- kun je zelf verblijven in een van onze hotels, daarnaast krijgt je 20% korting op F&B • Een bedrijfsuniform • Jaarlijks themafeest met alle collega’s • Interessante doorgroeimogelijkheden binnen de keten

Wat ga je leren?

  • Treedt op als aanspreekpunt voor klant/gast/reiziger/bezoeker
  • Behoort niet tot het takenpakket Behoort niet tot het takenpakket: B1-K1-W1 Ontvangt de klant/gast/reiziger/bezoeker
  • Behoort niet tot het takenpakket Behoort niet tot het takenpakket: B1-K1-W2 Informeert en adviseert de klant/gast/reiziger/bezoeker
  • Behoort niet tot het takenpakket Behoort niet tot het takenpakket: B1-K1-W3 Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten
  • Behoort niet tot het takenpakket Behoort niet tot het takenpakket: B1-K1-W4 Signaleert en behandelt klachten
  • Behoort niet tot het takenpakket Behoort niet tot het takenpakket: B1-K1-W5 Onderhoudt in- en/of externe contacten
  • Voert administratieve processen uit
  • Behoort niet tot het takenpakket Behoort niet tot het takenpakket: B1-K2-W1 Houdt de voorraad bij
  • Behoort niet tot het takenpakket Behoort niet tot het takenpakket: B1-K2-W2 Verzamelt en verwerkt informatie
  • Behoort niet tot het takenpakket Behoort niet tot het takenpakket: B1-K2-W3 Houdt de administratie bij
  • Organiseert en voert activiteiten uit
  • Behoort niet tot het takenpakket Behoort niet tot het takenpakket: B1-K3-W1 Maakt een planning voor de organisatie van activiteiten
  • Behoort niet tot het takenpakket Behoort niet tot het takenpakket: B1-K3-W2 Bereidt de uitvoering van activiteiten voor
  • Behoort niet tot het takenpakket Behoort niet tot het takenpakket: B1-K3-W3 Begeleidt activiteiten
  • Behoort niet tot het takenpakket Behoort niet tot het takenpakket: B1-K3-W4 Rondt de activiteit af
  • Werkt in de gastvrijheidsbranche
  • B1-K4-W1 Voert voorbereidende werkzaamheden uit
  • B1-K4-W2 Neemt reserveringen aan en adviseert de gasten
  • B1-K4-W3 Adviseert gasten en registreert de bestelling
  • B1-K4-W4 Maakt dranken serveergereed
  • B1-K4-W5 Serveert de bestelling en ruimt af
  • B1-K4-W6 Creëert en onderhoudt de sfeer
  • B1-K4-W7 Bewaakt het sociaal-hygiënisch beleid
  • B1-K4-W8 Voert afrondende werkzaamheden uit

Kenmerken

  • Mogelijkheden voor begeleiding op maat

lees verder