Leidinggevende travel & hospitality

Mövenpick Hotel Amsterdam Facility Management stage

• Controleren en onderhouden van de contractovereenkomsten met de diverse schoonmaak / facility bedrijven. • Facturaties van de outsourced bedrijven controleren. • Controleren en rapporteren van hotelkamer inspecties en van de publieke ruimtes. A.d.h.v. een Quality Controle systeem hou je bij hoe het outsource schoonmaak bedrijf functioneert, indien het nodig is stuur je dit outsourced bedrijf aan en zoek je naar verbeter mogelijkheden. • Bijwonen van Management Meetings op dagen dat de Rooms Division Manager afwezig is. • Samenwerken met de Manager on Duty en het opvolgen van klachten m.b.t. de housekeeping afdeling. • Communicatie met de Technische dienst op het gebied van reparaties • Zorgen dat alle VIP gasten een onvergetelijk verblijf krijgen • Verantwoordelijk voor de linnenkamer; zorgen dat alle medewerkers een schoon en net uniform hebben

Naar wie zijn wij op zoek?

• MBO/HBO hotelschool, facilitair of toerisme opleiding • Zelfstandig en proactieve instelling • Representatief, gemotiveerd en leergierig • Beheersing van de Nederlandse en Engelse taal is vereist . • Minimaal 5 maanden beschikbaar, 5 dagen in de week

Wat biedt het bedrijf?

Natuurlijk willen wij als Mövenpick dat jouw beleving bij ons optimaal is. Daarom bieden wij jou: • een salaris van €750 per maand (inclusief studievergoeding en reiskostenvergoeding); • 38-urige werkweek; • een nachttoeslag van 20% en zondagtoeslag van 5%; • nationale en internationale doorgroeimogelijkheden en opleidingsmogelijkheden;een uniform, wasservice en maaltijden; • kortingen op kamers en eten en drinken binnen Mövenpick Hotels & Resorts, Accor & HR-Group; • aanbrengbonus voor een nieuwe collega; • 50% F&B korting bij verschillende hotels in Amsterdam; • diverse personeelsuitjes.

Wat ga je leren?

  • Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten
  • B1-K1-W1 Ontvangt de klant/gast
  • B1-K1-W2 Informeert en adviseert de klant/gast
  • B1-K1-W3 Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten
  • B1-K1-W4 Signaleert en behandelt klachten
  • B1-K1-W5 Onderhoudt in- en/of externe contacten
  • B1-K1-W6 Werft klanten/gasten en opdrachten
  • Voert administratieve en financiële processen uit
  • B1-K2-W1 Stelt informatiemateriaal samen
  • B1-K2-W2 Houdt financiële administratie bij en handelt transacties af
  • B1-K2-W3 Houdt de administratie bij
  • B1-K2-W4 Doet voorstellen voor aftersales of aanpassing van de dienstverlening
  • Realiseert commercieel aanbod
  • P4-K1-W1 Promoot producten en diensten
  • P4-K1-W2 Stelt een passend aanbod op met gerelateerde services en producten
  • P4-K1-W3 Maakt een prijsberekening bij het aanbod
  • Geeft leiding
  • P4-K2-W1 Plant en verdeelt de werkzaamheden
  • P4-K2-W2 Instrueert en begeleidt nieuwe collega's, stagiairs en/of vrijwilligers
  • P4-K2-W3 Voert formele gesprekken
  • Voert beheerstaken uit
  • P4-K3-W1 Maakt een operationeel plan
  • P4-K3-W2 Maakt een begrotingsvoorstel
  • P4-K3-W3 Bewaakt financiën

lees verder