MrStarsky Customer Care Hero bij MrStarsky in Amsterdam
Bij MrStarsky maken we de mooiste gepersonaliseerde posters voor allerlei onvergetelijke momenten. Voor blije en tevreden klanten gaan wij echt ‘the extra mile’ – ideeën van klanten die niet in onze webshop verwezenlijkt kunnen worden: wij regelen het voor ze! Bestelling geplaatst en toch een kleine wijziging willen doorvoeren: wij verzorgen de aanpassing! PostNL die een pakket dubbelvouwt en door de brievenbus duwt: wij zorgen voor een nieuw pakket! Voor onze klantenservice zoeken wij een echt Customer Care Hero! Dus als jij klantvriendelijk, enthousiast en gestructureerd bent: op deze stageplek staat jouw naam?? Als Stagiair Customer Care ben je hét aanspreekpunt voor onze klanten, dus je hebt een belangrijke rol in ons team. Je staat dagelijks in contact met klanten uit verschillende landen, die chatten, mailen, dm-en of bellen met vragen over onze producten en over hun bestellingen. Op Trustpilot krijgen wij een score van 4,9*. Daar zijn we natuurlijk heel trots op!
Naar wie zijn wij op zoek?
• Een positieve houding, zelfs op de meest regenachtige maandagochtenden • Een proactieve en oplossingsgerichte instelling, iedere dag is anders en je weet nooit hoe de dag gaat lopen ?? • Je bent klantvriendelijk en bent geduldig in de omgang met klanten • Sterke communicatieve vaardigheden en een uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal zowel in woord als geschrift (zou super zijn als je ook Duits of Frans schrijft/spreekt) • Een gezellige spraakwaterval -the more the better! • Momenteel volg je een MBO- of HBO-opleiding met relevante vakken, zoals customer care, communicatie en office management.
Wat biedt het bedrijf?
• Een leerzame, afwisselende stage bij een snelgroeiend bedrijf • Veel eigen verantwoordelijkheid en eigen projecten • Een stagevergoeding en mogelijkheid om deels thuis te werken • Een gezellig, jong en ambitieus team, waar altijd ruimte is voor borrels en leuke uitjes met elkaar. • Een heerlijk kantoor vlakbij het Vondelpark in Amsterdam
Wat ga je leren?
- Onderzoekt de customer journey
- B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
- B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
- B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
- B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
- B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
- Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
- B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
- B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
- B1-K2-W3 Voert webcare uit
- Voert een commercieel traject uit
- P1-K1-W1 Bereidt een commercieel traject voor
- P1-K1-W2 Acquireert klanten en/of opdrachten
- P1-K1-W3 Presenteert en profileert het commerciële aanbod van de onderneming
- P1-K1-W4 Voert een verkoopgesprek
- P1-K1-W5 Doet klanten een commercieel aanbod
- P1-K1-W6 Verzorgt het interne ordertraject
- P1-K1-W7 Voert aftersales uit