Manager / ondernemer horeca

Novotel Amsterdam City Front Office Trainee bij Novotel Amsterdam City, één van de grootste 4-sterren hotels van de Benelux!

Als Front Office Trainee ben jij, samen met je collega’s, op ieder moment van de dag voor onze gasten het eerste aanspreekpunt. Je checkt onze gasten bij aankomst in en bij vertrek uit, maar ook in de tijd dat zij bij ons verblijven verleen jij hen de service waar Novotel om bekend staat! Je bent in staat om op een professionele manier de wensen van de gasten te achterhalen en daarin tegemoet te komen. Dat kan inhouden dat je hen informatie over de stad/luchthaven moet geven, maar ook het behandelen van suggesties van onze gasten. Verder beantwoord je binnenkomend telefoonverkeer en e-mail en onderhoud je goed contact met je collega’s. In ons hotel garanderen we veiligheid voor onze gasten en medewerkers.

Naar wie zijn wij op zoek?

· Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal uitstekend in woord en geschrift; · Je bent flexibel in je werktijden (ochtend of avond); · Je beschikt over eigen vervoer of woont in de omgeving Amsterdam; · Je bent representatief en communicatief en sociaal vaardig; · Je bent accuraat, hebt gevoel voor kwaliteit en bent daarnaast in staat met een helikopterview je werkzaamheden en die van je collega’s te overzien; · Gastgerichtheid, gevoel voor commercie en stressbestendigheid zijn voor jou vanzelfsprekend!

Wat biedt het bedrijf?

· Als stagiair ontvang je een vergoeding van €750,- bruto per maand op basis van een 38-urige werkweek, scriptietijd inbegrepen; · Verzorgde lunch of diner tijdens je pauzes; · Gratis gebruik van sportfaciliteiten en parkeren; · Personeelskortingsvouchers voor Accor hotels wereldwijd; · Een mega gezellig team!

Wat ga je leren?

  • Onderneemt
  • B1-K1-W1 Ontwikkelt een ondernemingsplan
  • B1-K1-W2 Treft voorbereidingen voor het starten van een onderneming
  • B1-K1-W3 Implementeert het ondernemingsplan
  • B1-K1-W4 Maakt marktanalyse
  • B1-K1-W5 Voert commerciële activiteiten uit
  • B1-K1-W6 Stelt financieel beleid vast en bepaalt de verkoopprijs
  • B1-K1-W7 Bepaalt inkoop- en voorraadbeleid
  • Geeft leiding en voert beheerstaken uit
  • B1-K2-W1 Maakt een operationeel plan
  • B1-K2-W2 Plant en verdeelt de werkzaamheden
  • B1-K2-W3 Begroot financiën
  • B1-K2-W4 Bewaakt financiën
  • B1-K2-W5 Stuurt medewerkers aan
  • B1-K2-W6 Voert intern formele gesprekken
  • Werkt mee in drank- en spijsverstrekkende bedrijven
  • P2-K1-W1 Verricht voorbereidende werkzaamheden in het horecabedrijf
  • P2-K1-W2 Werkt mee in de bediening
  • P2-K1-W3 Werkt mee in de keuken
  • P2-K1-W4 Voert afrondende werkzaamheden uit in het horecabedrijf
  • P2-K1-W5 Creëert en bewaakt sfeer
  • Werkt mee in logiesverstrekkende bedrijven
  • P2-K2-W1 Neemt reserveringen aan voor kamers en/of zalen en arrangementen
  • P2-K2-W2 Checkt de gast in
  • P2-K2-W3 Verleent service aan gasten tijdens hun verblijf
  • P2-K2-W4 Bewaakt de veiligheid
  • P2-K2-W5 Checkt de gast uit
  • P2-K2-W6 Maakt night audit rapportages van de omzet
  • P2-K2-W7 Ontwikkelt arrangementen en speciale activiteiten

lees verder