E-commerce specialist

Pop Trading Company Stagiair E-commerce Pop Trading Company

Pop Trading Company, opgericht in 2013, is een in Amsterdam gevestigd modelabel dat diep geworteld is in de skateboard cultuur. Sinds 2015 creëert Pop jaarlijks meerdere eigen kledingcollecties. Tegenwoordig is het merk verkrijgbaar bij vooraanstaande herenkleding en skateshops over de hele wereld. Vanaf het allereerste begin is Pop Trading Company actief betrokken bij de Amsterdamse skateboard community. Zo heeft het merk een toegewijd team van Pop-skateboarders, een fysieke winkel in de Amsterdamse binnenstad en organiseert een wekelijkse skate sessies en evenementen zowel binnen als buiten de stad. Noemenswaardige samenwerkingen waren met merken en partners als Burberry, Carhartt WIP, Paul Smith, adidas, New Balance, DC Shoes, Camper, Liberty London, Converse, maar ook met talloze artiesten, fotografen en skateboarders over de hele wereld. Ga voor meer informatie naar poptradingcompany.com of neem contact op via work@poptradingcompany.com.

Naar wie zijn wij op zoek?

- Je volgt een relevante opleiding op het gebied van e-commerce, marketing, communicatie, of een vergelijkbare studierichting - Je hebt affiniteit met online winkelen en bent op de hoogte van de laatste e-commerce trends - Goede communicatieve vaardigheden, zowel in het Nederlands als in het Engels - Zelfstandig, proactief en resultaatgericht - Ervaring met CMS-systemen en kennis van SEO/SEA is een pré - kennis van logistieke processen - kennis van beheren en inventariseren van voorraad

Wat biedt het bedrijf?

- Een uitdagende stageplek met veel verantwoordelijkheden - Mogelijkheid om je kennis en vaardigheden op het gebied van e-commerce te ontwikkelen - Een gezellige en informele werksfeer binnen een groeiend bedrijf - Ruimte voor eigen initiatief en creativiteit - kans op een vaste aanstelling

Wat ga je leren?

  • Onderzoekt de customer journey
  • B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
  • B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
  • Behoort niet tot het takenpakket Behoort niet tot het takenpakket: B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
  • Behoort niet tot het takenpakket Behoort niet tot het takenpakket: B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
  • Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
  • B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
  • B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
  • B1-K2-W3 Voert webcare uit
  • Evalueert data en doet verbetervoorstellen voor de digitale customer journey
  • P3-K1-W1 Test en monitort online kanalen
  • Behoort niet tot het takenpakket Behoort niet tot het takenpakket: P3-K1-W2 Verzamelt commerciële data en geeft er betekenis aan
  • P3-K1-W3 Adviseert over het verhogen van de conversie
  • P3-K1-W4 Geeft vorm aan inhoudelijke verbetervoorstellen voor online kanalen
  • P3-K1-W5 Participeert in netwerken
  • Voert digitale operationele activiteiten uit
  • P3-K2-W1 Plant en bewaakt uit te voeren digitale werkzaamheden
  • P3-K2-W2 Ontwikkelt online content
  • P3-K2-W3 Plaatst en beheert content
  • P3-K2-W4 Evalueert webcare-activiteiten en doet verbetervoorstellen

lees verder