Office & Management Support Specialist

Pro Contact B.V. Leuke en leerzame stage - Management assistent - assisteer de directie in onze jonge en groeiende organisatie!

Kom jij als management assistente de directie ondersteunen van ons snel groeiende en jonge bedrijf? Bij Pro Contact is geen dag hetzelfde: je helpt met het voorbereiden van vergaderingen, ontvangt klanten en draagt zorg voor het kantoor. Je vindt het dus leuk om alles in goede banen te leiden en bent een echt organisatietalent. Zo kies je bij Albert Heijn online de lekkerste boodschappen voor ons uit voor bij de lunch. Het is de hele dag een drukte van jewelste bij ons en daarin houd jij het hoofd koel. Maar, natuurlijk maken we ook veel lol met elkaar. Jouw werkzaamheden bestaan uit: - “Huishoudelijk” / Facilitair: kantoor opruimen, boodschappen doen, kantoorartikelen bestellen (voorraadbeheer); - Agenda beheer, afspraken plannen voor management; - Cadeautjes bestellen voor verjaardagen, kaartjes, attenties naar klanten, etc; - Telefoon beantwoorden, post verwerken; - Archivering, documenten beheren, inscannen, mailen naar betrokken partijen, zakelijke correspondentie.

Naar wie zijn wij op zoek?

Relevante MBO4/HBO opleiding, je beheerst de Nederlandse taal in woord en geschrift., affiniteit met zakelijke dienstverlening, oog voor detail, pro-actief, je vindt het leuk om altijd iets te kunnen doen en zo bij te dragen aan onze groeiende organisatie.

Wat biedt het bedrijf?

Een fijne stagevergoeding, leuke collega's, gezellige en informele werksfeer, kans om te blijven na studeren en door te groeien, bedrijfsuitjes, leren en ontwikkelen én een pooltafel en dartbord.

Wat ga je leren?

  • Voert taken uit binnen de zakelijke dienstverlening
  • B1-K1-W1 Treedt op als aanspreekpunt voor klanten
  • B1-K1-W2 Verzorgt zakelijke communicatie
  • B1-K1-W3 Verwerkt gegevens
  • B1-K1-W4 Werkt aan producten/opdrachten binnen geld-, goederen- en informatie beweging
  • Voert office & management support uit
  • P3-K1-W1 Levert managementinformatie
  • P3-K1-W2 Ondersteunt bij ontwikkelen van corporate information
  • P3-K1-W3 Handelt administratieve en financiële zaken af
  • P3-K1-W4 Organiseert interne bijeenkomsten

Kenmerken

  • Bereid om te werken aan fysieke toegankelijkheid
  • Mogelijkheden voor begeleiding op maat

lees verder