Medewerker evenementenorganisatie

Showpony B.V. Creatieve en outgoing Medewerker evenementenorganisatie gezocht voor Showpony Amsterdam!

Showpony is HET modellen, entertainment en hospitality bureau voor echte, creatieve, en outgoing mensen. Showpony specialiseert zich in mensen. Showpony’s werken voor de bekendste merken en bedrijven op evenementen, brand activations, fashion shows, fotoshoots, films en commercials. Wij werken met bedrijven zoals: Jagermeister, Bacardi, Dorst & Lesser, Tasty Lemon, A Brand New Day, Scotch & Soda.  Je helpt ons met de voorbereiding, tijdens en voor: producties, castings, events en promoties. Je denkt mee met concepten en ondersteunt onze projectmanagers. Daarnaast help je ook met het bijhouden van social media. Uiteraard leren we je alles wat je nog niet onder de knie hebt!

Naar wie zijn wij op zoek?

Showpony is een creatief bedrijf waar mensen werken met ervaring in de film, tv, muziek en hospitality industrie & evenementen industrie. Dit DNA maakt Showpony een unieke verzameling van multitalenten die hun kennis in een brede verzameling branches uiteen kunnen zetten. Ons team en DNA beschrijven we als extravert, echt, girl/boy/they next door met een scherp randje, divers en inclusief maar niet omdat het moet maar omdat het sinds dag 1 diepgeworteld is in de bedrijfscultuur. Mensen die niet altijd binnen de standaarden van de traditionele industrieën vallen en getalenteerd zijn op meerdere vlakken. Geen lege poppetjes! Herken jij je hierin en voldoe je aan de volgende criteria? fulltime inzetbaar , minimaal 4 dagen per week opleiding niveau MBO, op gebied van media & communicatie, media & entertainment management, PR en marketing. je bent enthousiast, gedreven en houdt van aanpakken je bent zelfstandig en pro-actief Creatief zijn is uiteraard een pre!

Wat biedt het bedrijf?

We hebben een klein hecht team wat snel, veel en hard werkt. We vinden dat jij de ruimte moet krijgen om te kunnen leren en groeien bij een stage en dat nemen we serieus. Je krijgt bij ons alle vrijheid, kansen in een professionele maar ongedwongen losse werkomgeving waarin we je uitdagen en stimuleren.  We bieden je: Een stagevergoeding van €250 bruto per maand Toegang tot de dikste evenementen en producties Werken met en voor de bekendste merken van de wereld Veel persoonlijke ervaring met honderden showpony’s uit het bestand, veel interactie We sporten veel en doen veel andere activiteiten buiten kantoor ! Kortom een veelzijdige stage waarbij je onze fulltimers zal ondersteunen op alle fronten! Ben jij onze nieuwe aanwinst? Stuur ons dan een korte motivatie. Surprise us, daar houden we van! Het mag in de vorm van een kort filmpje van jezelf of max. 1 A4tje. Een portfolio met opdrachten waar je trots op bent, helpt enorm! Daarnaast ontvangen we graag je CV !

Wat ga je leren?

  • Stelt evenementplannen op en/of ondersteunt daarbij
  • B1-K1-W1 Inventariseert wensen en eisen van de opdrachtgever
  • B1-K1-W2 Verzamelt informatie voor evenementen en analyseert deze
  • Behoort niet tot het takenpakket Behoort niet tot het takenpakket: B1-K1-W3 Maakt een risico-analyse en een overzicht van benodigde vergunningen
  • B1-K1-W4 Doet voorstellen voor evenementplannen en/of stelt deze bij
  • B1-K1-W5 Werkt evenementplannen uit en presenteert deze
  • Behoort niet tot het takenpakket Behoort niet tot het takenpakket: B1-K1-W6 Stelt begroting en offerte op voor de opdrachtgever
  • Organiseert evenement en evenementpromotie
  • B1-K2-W1 Werkt een draaiboek en callsheet uit
  • B1-K2-W2 Regelt de promotie van het evenement
  • B1-K2-W3 Regelt de inhuur/aankoop van materialen, mensen, techniek, (virtuele) ruimtes, catering, vervoer en voorzieningen
  • B1-K2-W4 Verzorgt de administratie met betrekking tot de deelnemers
  • B1-K2-W5 Regelt de infrastructuur rondom het evenement
  • B1-K2-W6 Regelt de inrichting van ruimtes, de installatie van materialen en apparatuur en de dagelijkse voorzieningen
  • B1-K2-W7 Regelt de veiligheidsorganisatie van het evenement
  • Ondersteunt bij de uitvoering van het evenement
  • B1-K3-W1 Bewaakt de voortgang tijdens het evenement
  • Behoort niet tot het takenpakket Behoort niet tot het takenpakket: B1-K3-W2 Coördineert de verkoop/verhuur van producten, catering en aanvullende diensten
  • Behoort niet tot het takenpakket Behoort niet tot het takenpakket: B1-K3-W3 Coördineert de ontvangst van de bezoekers, artiesten, leveranciers en onderaannemers
  • Behoort niet tot het takenpakket Behoort niet tot het takenpakket: B1-K3-W4 Informeert en adviseert aanwezigen en handelt klachten af
  • Rondt het evenement af
  • B1-K4-W1 Handelt financiële, personele en administratieve zaken rondom evenementen af
  • B1-K4-W2 Evalueert het evenement en doet verbetervoorstellen

lees verder