Leidinggevende international hospitality

Sofitel Legend the Grand Amsterdam Banqueting Stagiair

Ready to live the Legend as Banqueting Trainee? Ben jij benieuwd hoe een evenement in een 5-sterren hotel gelegen in hartje Amsterdam eruit ziet? Wil jij je verdiepen in de luxe hospitality wereld? Dan ben jij de perfecte kandidaat voor ons! Tijdens je stage binnen onze Banqueting afdeling, krijg je de kans om deel uit te maken van de dagelijkse werkzaamheden van het Inspired meetings team. Door mee te werken met een team dat verantwoordelijk is voor het inrichten van de zalen, de service tijdens het evenement en de afronding, maak je kennis met verschillende stijlen van vergaderopstellingen en klanten. Zakelijke bijeenkomsten, priv lunches, bruiloften, feesten - noem maar op! Ben jij klaar voor deze boeiende en leerzame stage? Sluit je dan aan bij ons enthousiaste team!

Naar wie zijn wij op zoek?

- Je volgt een MBO opleiding in de richting van Hospitality - Nauwkeurig werken met oog voor detail - Bereid om te leren, toont initiatief, flexibiliteit en enthousiasme - Uitstekende Engelse vaardigheden, Nederlands is een pre

Wat biedt het bedrijf?

Het team van The Grand is jong en vol passie en motivatie. Persoonlijke groei is erg belangrijk voor Sofitel Legend The Grand Amsterdam en daarom hebben wij een fulltime Learning & Development Manager in ons hotel. Wij bieden stagiaires verantwoordelijkheid en persoonlijke coaching om je te helpen je persoonlijke vaardigheden te ontwikkelen. Ook is er een mogelijkheid om cross trainingen te doen op andere afdelingen om je kennis over de hotel industrie te verbreden. De stagevergoeding bedraagt €600 bruto per maand op basis van 38 uur per week. Afhankelijk van je woonplaats is een reiskostenvergoeding mogelijk en mag je onder werktijd gratis lunchen of dineren in het personeelsrestaurant.

Wat ga je leren?

  • Werkt mee in drank- en spijsverstrekkende bedrijven
  • B1-K1-W1 Ontvangt en informeert/adviseert de gast/klant/reiziger/bezoeker
  • B1-K1-W2 Neemt bestelling op en serveert deze
  • B1-K1-W3 Maakt de rekening op en neemt afscheid van de gast/klant/reiziger/bezoeker
  • B1-K1-W4 Creëert en bewaakt sfeer
  • B1-K1-W5 Neemt speciale arrangementen, partijen of bestellingen aan
  • Werkt mee in logiesverstrekkende bedrijven
  • B1-K2-W1 Neemt reserveringen aan voor kamers en/of zalen en arrangementen
  • B1-K2-W2 Checkt de gast/klant/reiziger/bezoeker in
  • B1-K2-W3 Verleent service aan gasten/klanten/reizigers/bezoekers tijdens hun verblijf
  • B1-K2-W4 Bewaakt de veiligheid
  • B1-K2-W5 Checkt de gast/klant/reiziger/bezoeker uit
  • Treedt op als aanspreekpunt voor gasten/klanten/reizigers/bezoekers
  • B1-K3-W1 Informeert en adviseert de gast/klant/reiziger/bezoeker
  • B1-K3-W2 Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten
  • B1-K3-W3 Signaleert en behandelt klachten
  • B1-K3-W4 Onderhoudt in- en/of externe contacten
  • Realiseert commercieel aanbod
  • B1-K4-W1 Werft gasten/klanten/reizigers/bezoekers en opdrachten
  • B1-K4-W2 Promoot producten en diensten
  • B1-K4-W3 Stelt een passend aanbod op
  • B1-K4-W4 Maakt een prijsberekening bij het aanbod
  • Geeft leiding en voert beheerstaken uit
  • B1-K5-W1 Maakt een operationeel plan
  • B1-K5-W2 Plant en verdeelt werkzaamheden
  • B1-K5-W3 Begroot financiën
  • B1-K5-W4 Bewaakt financiën
  • B1-K5-W5 Begeleidt en stuurt medewerkers aan
  • B1-K5-W6 Voert intern formele gesprekken

lees verder