Leidinggevende international hospitality

Sofitel Legend the Grand Amsterdam Ontbijt Stagiair

Samen met ons ambitieuze ontbijtteam zorg je voor een legendarische service tijdens het ontbijt. Door volledig in te spelen op de behoeften van onze gasten, zowel vanuit het hotel als extern, bied je gepersonaliseerde service en een onvergetelijke ervaring. Door grondige kennis van ons menu ben je in staat om ons merk en onze producten optimaal te vertegenwoordigen en te verkopen. Tijdens deze stage leer je over gastvrijheid en serviceverlening op hoog niveau en hoe je efficiënt en effectief samen kan werken in een internationaal team.

Naar wie zijn wij op zoek?

Ingeschreven in een (MBO) hospitality studie. Werkt nauwkeurig met oog voor detail. Je spreekt goed Engels.

Wat biedt het bedrijf?

Het team van The Grand is jong en vol passie en motivatie. Persoonlijke groei is voor ons erg belangrijk en daarom hebben we een fulltime Learning & Development Manager in huis. We bieden stagiairs verantwoordelijkheid en persoonlijke coaching om je te helpen je persoonlijke vaardigheden te ontwikkelen. Daarnaast heb je de mogelijkheid om cross-trainingen te volgen in verschillende afdelingen van ons hotel om je ervaring te verbreden. De stagevergoeding bedraagt €600 bruto, gebaseerd op 38 uur per week. Afhankelijk van je woonadres is een reiskostenvergoeding mogelijk. Ten slotte ontvang je een gratis lunch of diner in het personeelsrestaurant en krijg je tot 50% korting op eten en drinken in restaurants in verschillende 4- en 5 sterren hotels in Amsterdam.

Wat ga je leren?

  • Werkt mee in drank- en spijsverstrekkende bedrijven
  • B1-K1-W1 Ontvangt en informeert/adviseert de gast/klant/reiziger/bezoeker
  • B1-K1-W2 Neemt bestelling op en serveert deze
  • B1-K1-W3 Maakt de rekening op en neemt afscheid van de gast/klant/reiziger/bezoeker
  • B1-K1-W4 Creëert en bewaakt sfeer
  • B1-K1-W5 Neemt speciale arrangementen, partijen of bestellingen aan
  • Werkt mee in logiesverstrekkende bedrijven
  • B1-K2-W1 Neemt reserveringen aan voor kamers en/of zalen en arrangementen
  • B1-K2-W2 Checkt de gast/klant/reiziger/bezoeker in
  • B1-K2-W3 Verleent service aan gasten/klanten/reizigers/bezoekers tijdens hun verblijf
  • B1-K2-W4 Bewaakt de veiligheid
  • B1-K2-W5 Checkt de gast/klant/reiziger/bezoeker uit
  • Treedt op als aanspreekpunt voor gasten/klanten/reizigers/bezoekers
  • B1-K3-W1 Informeert en adviseert de gast/klant/reiziger/bezoeker
  • B1-K3-W2 Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten
  • B1-K3-W3 Signaleert en behandelt klachten
  • B1-K3-W4 Onderhoudt in- en/of externe contacten
  • Realiseert commercieel aanbod
  • B1-K4-W1 Werft gasten/klanten/reizigers/bezoekers en opdrachten
  • B1-K4-W2 Promoot producten en diensten
  • B1-K4-W3 Stelt een passend aanbod op
  • B1-K4-W4 Maakt een prijsberekening bij het aanbod
  • Geeft leiding en voert beheerstaken uit
  • B1-K5-W1 Maakt een operationeel plan
  • B1-K5-W2 Plant en verdeelt werkzaamheden
  • B1-K5-W3 Begroot financiën
  • B1-K5-W4 Bewaakt financiën
  • B1-K5-W5 Begeleidt en stuurt medewerkers aan
  • B1-K5-W6 Voert intern formele gesprekken

lees verder