Leidinggevende international hospitality

Sofitel Legend the Grand Amsterdam Room Service Stagiair

Tijdens je stage bij onze roomserviceafdeling krijg je de kans om kennis te maken met verschillende aspecten binnen onze food & beverage afdelingen. Dit komt doordat je nauw samenwerkt met diverse afdelingen, zoals de keuken, onze butlers, het ontbijt en het restaurant. Tijdens deze stage leer je hoe je verschillende bestellingen, afdelingen en middelen coördineert en beheert. Deze stage biedt veel variatie, van het opnemen van bestellingen tot het verzorgen van in-room dining ervaringen. Je werkt samen met een toegewijd, gemotiveerd en internationaal team. Je leert hoe je effectief kunt organiseren en hoe je gepersonaliseerde en uitstekende service kunt verlenen aan onze gasten. Ben jij klaar voor deze stage?

Naar wie zijn wij op zoek?

Wij zijn op zoek naar jou als je voldoet aan het volgende: Ingeschreven in een (MBO) hospitality management studie. Werkt nauwkeurig met oog voor detail. Je spreekt goed Engels.

Wat biedt het bedrijf?

Het team van The Grand is jong en vol passie en motivatie. Persoonlijke groei is voor ons erg belangrijk en daarom hebben we een fulltime Learning & Development Manager in huis. We bieden stagiairs verantwoordelijkheid en persoonlijke coaching om je te helpen je persoonlijke vaardigheden te ontwikkelen. Daarnaast heb je de mogelijkheid om cross-trainingen te volgen in verschillende afdelingen van ons hotel om je ervaring te verbreden. De stagevergoeding bedraagt €600 bruto, gebaseerd op 38 uur per week. Afhankelijk van je woonadres is een reiskostenvergoeding mogelijk. Je ontvangt tot 50% korting op eten & drinken in restaurants bij 4- en 5 sterren hotels in Amsterdam! Ten slotte ontvang je een gratis lunch of diner in ons personeelsrestaurant.

Wat ga je leren?

  • Werkt mee in drank- en spijsverstrekkende bedrijven
  • B1-K1-W1 Ontvangt en informeert/adviseert de gast/klant/reiziger/bezoeker
  • B1-K1-W2 Neemt bestelling op en serveert deze
  • B1-K1-W3 Maakt de rekening op en neemt afscheid van de gast/klant/reiziger/bezoeker
  • B1-K1-W4 Creëert en bewaakt sfeer
  • B1-K1-W5 Neemt speciale arrangementen, partijen of bestellingen aan
  • Werkt mee in logiesverstrekkende bedrijven
  • B1-K2-W1 Neemt reserveringen aan voor kamers en/of zalen en arrangementen
  • B1-K2-W2 Checkt de gast/klant/reiziger/bezoeker in
  • B1-K2-W3 Verleent service aan gasten/klanten/reizigers/bezoekers tijdens hun verblijf
  • B1-K2-W4 Bewaakt de veiligheid
  • B1-K2-W5 Checkt de gast/klant/reiziger/bezoeker uit
  • Treedt op als aanspreekpunt voor gasten/klanten/reizigers/bezoekers
  • B1-K3-W1 Informeert en adviseert de gast/klant/reiziger/bezoeker
  • B1-K3-W2 Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten
  • B1-K3-W3 Signaleert en behandelt klachten
  • B1-K3-W4 Onderhoudt in- en/of externe contacten
  • Realiseert commercieel aanbod
  • B1-K4-W1 Werft gasten/klanten/reizigers/bezoekers en opdrachten
  • B1-K4-W2 Promoot producten en diensten
  • B1-K4-W3 Stelt een passend aanbod op
  • B1-K4-W4 Maakt een prijsberekening bij het aanbod
  • Geeft leiding en voert beheerstaken uit
  • B1-K5-W1 Maakt een operationeel plan
  • B1-K5-W2 Plant en verdeelt werkzaamheden
  • B1-K5-W3 Begroot financiën
  • B1-K5-W4 Bewaakt financiën
  • B1-K5-W5 Begeleidt en stuurt medewerkers aan
  • B1-K5-W6 Voert intern formele gesprekken

lees verder