The Dylan Amsterdam Enthousiaste en gemotiveerde F&B ster gezocht!
Lijkt het jou leuk om alles te leren over het Food & Beverage departement in een uniek vijf sterren boutique hotel en ben jij gastgericht en sociaal? Dan is dit misschien wel jouw kans! Gevestigd aan de Keizersgracht, in het hart van De Negen Straatjes bevindt zich het best bewaarde geheim van Amsterdam: The Dylan Amsterdam. Een 5-sterren boutique hotel waar het draait om oprechte en persoonlijke service en we onvergetelijke ervaringen creëren voor onze gasten. Een historische omgeving met 41 unieke hotelkamers, 4 ruimtes voor evenementen en drie restaurants: Bar Brasserie OCCO, het met twee Michelinsterren bekroonde Restaurant Vinkeles, en het kleinste fine-dining restaurant van Nederland, até. Als Food & Beverage Stagiair(e) zal je voornamelijk werkzaam zijn in Bar Brasserie OCCO, waar ook de binnentuin bij hoort. Bar Brasserie OCCO staat voor vakmanschap en kwaliteit. Bekend vanwege de koffie en latte kunst en tegenwoordig ook zeker van de thee. Verse bladeren uit alle thee-uithoe
Naar wie zijn wij op zoek?
Herken jij jezelf in onderstaande punten? - Je studeert aan de hotelschool of soortgelijke opleiding. - Je bent gastgericht en sociaal. - Je kunt zelfstandig werken. - Je werkt accuraat en nauwkeurig. - Je kunt goed omgaan met stress en bent een echte doorzetter. - Je spreekt zowel Nederlands als Engels.
Wat biedt het bedrijf?
Wat kunnen wij jou bieden? ? Stagevergoeding ? De werkkleding wordt compleet verzorgt en gereinigd door het hotel. ? Heerlijke verse bereide personeelsmaaltijden. ? Korting op verzekeringen en sportscholen. ? Stoelmassage 1 keer per kwartaal. ? Uitgebreide masterclasses waarbij je meegenomen wordt in de expertise van de verschillende afdelingen. ? Korting bij de restaurants van The Dylan: twee Michelinsterren Restaurant Vinkeles, Bar Brasserie OCCO, High Wine en Chef’s Table até. ? Korting op jouw bar- en restaurantrekening bij partner hotels in Amsterdam met de F&B Discount Card. ? Gezellige evenementen
Wat ga je leren?
- Treedt op als aanspreekpunt voor klant/gast/reiziger/bezoeker
- B1-K1-W1 Ontvangt de klant/gast/reiziger/bezoeker
- B1-K1-W2 Informeert en adviseert de klant/gast/reiziger/bezoeker
- B1-K1-W3 Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten
- B1-K1-W4 Signaleert en behandelt klachten
- B1-K1-W5 Onderhoudt in- en/of externe contacten
- Voert administratieve processen uit
- B1-K2-W1 Houdt de voorraad bij
- B1-K2-W2 Verzamelt en verwerkt informatie
- B1-K2-W3 Houdt de administratie bij
- Organiseert en voert activiteiten uit
-
Behoort niet tot het takenpakket: B1-K3-W1 Maakt een planning voor de organisatie van activiteiten
-
Behoort niet tot het takenpakket: B1-K3-W2 Bereidt de uitvoering van activiteiten voor
-
Behoort niet tot het takenpakket: B1-K3-W3 Begeleidt activiteiten
-
Behoort niet tot het takenpakket: B1-K3-W4 Rondt de activiteit af
- Werkt in de gastvrijheidsbranche
- B1-K4-W1 Voert voorbereidende werkzaamheden uit
- B1-K4-W2 Neemt reserveringen aan en adviseert de gasten
- B1-K4-W3 Adviseert gasten en registreert de bestelling
- B1-K4-W4 Maakt dranken serveergereed
- B1-K4-W5 Serveert de bestelling en ruimt af
- B1-K4-W6 Creëert en onderhoudt de sfeer
- B1-K4-W7 Bewaakt het sociaal-hygiënisch beleid
- B1-K4-W8 Voert afrondende werkzaamheden uit