The Highland House (Management) Front-office stage The Highland House, Amsterdam
The Highland House is een boetiekhotel met een luxe en intieme sfeer. Elk van de 12 kamers heeft een uniek thema met verrassende en eigenzinngie details. The Highland House, gevestigd in het oudste gedeelte van Amsterdam, kent een bewogen historie. Nu nodigt het globetrotters en cityhoppers uit om zijn stad te ontdekken. Bij The Highland House Amsterdam werken we met hooggekwalificeerde professionals die alles doen wat ze kunnen om je welkom te laten voelen. Net als het hotel is ons personeel creatief en vriendelijk, en wordt er een beetje humor aan onze service toegevoegd. We willen onze gasten plezieren en inspireren.
Naar wie zijn wij op zoek?
Als stagiair(e) front-office zijn jouw taken onder andere: • In- en uitchecken van gasten; • Aannemen van reserveringen via telefoon, mail of walk-in; • Contact onderhouden met de Housekeeping en de Technische Dienst; • Verlenen van service, zoals het verzorgen van de wekservice, voor onze gasten reserveren bij restaurants, musea e.d.; • Geven van algemene en toeristische informatie aan gasten, bestellen van taxi’s, adviseren en reserveren van restaurants, kaarten voor theater e.d. • Assisteren van het ontbijtpersoneel; • Tevens is er de mogelijkheid om met de hotelmanager mee te lopen. Wat verwachten wij van jou? * Je bent een kleurrijk, creatief en energiek persoon met een passie voor gastvrijheid; * Je streeft naar een kwalitatief hoogwaardige service die toegespitst is op de behoefte van de gast; * Je spreekt vloeiend Engels, een tweede taal wordt gezien als een pré. * Je bent minimaal voor 3 maanden beschikbaar.
Wat biedt het bedrijf?
Waarom werken bij The Highland House? * Informele werksfeer waar persoonlijke ontwikkeling centraal staat en eigen inbreng wordt gewaardeerd; * Iedereen die binnenkomt heeft zijn eigen verhaal; * je werk dag is altijd anders; * Kleinschalige hotels waardoor je een veel verantwoordelijkheden krijgt en je naast Front office medewerker de rol van reserveringen en Guest relations vervuld; * Goede stagebegeleiding en gerichte feedbackmomenten bij een SBB erkend stagebedrijf; * Een stagevergoeding van €600,- bruto per maand op basis van 40 uur per week per maand; * Meerdere keren per jaar leuke bedrijfsuitjes met het hele Highlander team! **Wij zijn altijd opzoek naar nieuwe stagiaires, de periode maakt niet uit.**
Wat ga je leren?
- Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten
- B1-K1-W1 Ontvangt de klant/gast
- B1-K1-W2 Informeert en adviseert de klant/gast
- B1-K1-W3 Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten
- B1-K1-W4 Signaleert en behandelt klachten
- B1-K1-W5 Onderhoudt in- en/of externe contacten
- B1-K1-W6 Werft klanten/gasten en opdrachten
- Voert administratieve en financiële processen uit
- B1-K2-W1 Stelt informatiemateriaal samen
- B1-K2-W2 Houdt financiële administratie bij en handelt transacties af
- B1-K2-W3 Houdt de administratie bij
- B1-K2-W4 Doet voorstellen voor aftersales of aanpassing van de dienstverlening
- Realiseert commercieel aanbod
- P4-K1-W1 Promoot producten en diensten
- P4-K1-W2 Stelt een passend aanbod op met gerelateerde services en producten
- P4-K1-W3 Maakt een prijsberekening bij het aanbod
- Geeft leiding
- P4-K2-W1 Plant en verdeelt de werkzaamheden
- P4-K2-W2 Instrueert en begeleidt nieuwe collega's, stagiairs en/of vrijwilligers
- P4-K2-W3 Voert formele gesprekken
- Voert beheerstaken uit
- P4-K3-W1 Maakt een operationeel plan
- P4-K3-W2 Maakt een begrotingsvoorstel
- P4-K3-W3 Bewaakt financiën