De Herberg van Anderen
We zijn een jong bedrijf waar gastheerschap hoog in het vaandel staat. Hier kun je veel bijleren en je talenten ontwikkelen. Als je laat zien dat je bekwaam bent, krijg je ook zelfstandigheid en vrijheid. Denk aan reserveringssites, boekhouding, E mail. Kortom back en frontoffice. Maar ook op de vloer is er een uitdaging, bijvoorbeeld het aansturen van personeel. Het culinaire gedeelte is de trots van ons hotel. Help jij mee ons vaandel hoog te houden?
Wat ga je leren?
- Onderneemt
- B1-K1-W1 Ontwikkelt een ondernemingsplan
- B1-K1-W2 Treft voorbereidingen voor het starten van een onderneming
- B1-K1-W3 Implementeert het ondernemingsplan
- B1-K1-W4 Maakt marktanalyse
- B1-K1-W5 Voert commerciële activiteiten uit
- B1-K1-W6 Stelt financieel beleid vast en bepaalt de verkoopprijs
- B1-K1-W7 Bepaalt inkoop- en voorraadbeleid
- Geeft leiding en voert beheerstaken uit
- B1-K2-W1 Maakt een operationeel plan
- B1-K2-W2 Plant en verdeelt de werkzaamheden
- B1-K2-W3 Begroot financiën
- B1-K2-W4 Bewaakt financiën
- B1-K2-W5 Stuurt medewerkers aan
- B1-K2-W6 Voert intern formele gesprekken
- Werkt mee in drank- en spijsverstrekkende bedrijven
- P2-K1-W1 Verricht voorbereidende werkzaamheden in het horecabedrijf
- P2-K1-W2 Werkt mee in de bediening
- P2-K1-W3 Werkt mee in de keuken
- P2-K1-W4 Voert afrondende werkzaamheden uit in het horecabedrijf
- P2-K1-W5 Creëert en bewaakt sfeer
- Werkt mee in logiesverstrekkende bedrijven
- P2-K2-W1 Neemt reserveringen aan voor kamers en/of zalen en arrangementen
- P2-K2-W2 Checkt de gast in
- P2-K2-W3 Verleent service aan gasten tijdens hun verblijf
- P2-K2-W4 Bewaakt de veiligheid
- P2-K2-W5 Checkt de gast uit
- P2-K2-W6 Maakt night audit rapportages van de omzet
- P2-K2-W7 Ontwikkelt arrangementen en speciale activiteiten
lees verder