Leidinggevende travel & hospitality

Cruisinc – Quality River Catering Front Office/ Receptie stage aan boord van een riviercruiseschip!

Als Crewmember ben je aan boord om onze gasten een fijne vakantie te bezorgen en héél veel te leren in de praktijk. Het is belangrijk dat je avontuurlijk bent, van aanpakken houdt en vooral geen last van heimwee hebt. Uiteraard heb je ook vrije tijd waardoor je er zelf op uit kan om nieuwe plaatsen te ontdekken. Dagelijkse werkzaamheden: * Gasten ontvangen en begeleiden tijdens de reizen. * Zorg dragen voor de verkoop van souvenirs uit onze giftshop. * Klaarmaken dagprogramma's en dagmenu's. * Administratieve werkzaamheden. * Voorbereiden van de reizen. * Fungeren als aanspreekpunt op de receptie. * Gasten begeleiden tijdens excursies. * Overige werkzaamheden; denk bijvoorbeeld aan het helpen van je collega's in de de bar/ salon of in het restaurant, of het helpen voorbereiden van een bingo- of quiz avond.

Naar wie zijn wij op zoek?

Jij bent het visitekaartje van het schip en het zonnetje in huis! Jij zorgt ervoor dat alle vragen van onze gasten beantwoord worden, je verstrekt informatie en bent een topverkoper als het op de giftshop aankomt. Je handelt speciale verzoeken en klachten af en ondersteund het management met de administratie en het in- en uitchecken van gasten. Je assisteert bij het verzorgen van reisdocumenten en andere dagelijks terugkerende belangrijke zaken alshet dagprogramma en het voorbereiden van menu's. Ook ondersteun je bij excursies en activiteiten aan boord. Je werkt netjes en zorgt ervoor dat de receptie er altijd representatief uitziet. Je kunt goed overweg met de computer en beantwoord mail en telefoon. Je communiceert en stemt af met andere afdelingen en je rapporteert aan de (assistent) hotel manager.

Wat biedt het bedrijf?

* Doorgroeimogelijkheden. * Ontdek de mooiste en leukste plaatsen in Europa, elke dag doen wij een andere locatie aan waardoor jij je horizon verbreed! * Werken in een internationaal team. * Een TOP stagevergoeding + meedelen in de fooi * Kost en inwoning aan boord * Reiskostenvergoeding * Persoonlijke begeleiding door ons eigen stagebureau

Wat ga je leren?

  • Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten
  • B1-K1-W1 Ontvangt de klant/gast
  • B1-K1-W2 Informeert en adviseert de klant/gast
  • B1-K1-W3 Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten
  • B1-K1-W4 Signaleert en behandelt klachten
  • B1-K1-W5 Onderhoudt in- en/of externe contacten
  • B1-K1-W6 Werft klanten/gasten en opdrachten
  • Voert administratieve en financiële processen uit
  • B1-K2-W1 Stelt informatiemateriaal samen
  • B1-K2-W2 Houdt financiële administratie bij en handelt transacties af
  • B1-K2-W3 Houdt de administratie bij
  • B1-K2-W4 Doet voorstellen voor aftersales of aanpassing van de dienstverlening
  • Realiseert commercieel aanbod
  • P4-K1-W1 Promoot producten en diensten
  • P4-K1-W2 Stelt een passend aanbod op met gerelateerde services en producten
  • P4-K1-W3 Maakt een prijsberekening bij het aanbod
  • Geeft leiding
  • P4-K2-W1 Plant en verdeelt de werkzaamheden
  • P4-K2-W2 Instrueert en begeleidt nieuwe collega's, stagiairs en/of vrijwilligers
  • P4-K2-W3 Voert formele gesprekken
  • Voert beheerstaken uit
  • P4-K3-W1 Maakt een operationeel plan
  • P4-K3-W2 Maakt een begrotingsvoorstel
  • P4-K3-W3 Bewaakt financiën

lees verder