Healthcoin Gaan voor een gezonde leefstijl met inzet van e-Commerce! Kom jij ons team versterken e-Commerce specialist?
Afhankelijk van jouw kennis en interessegebieden bestaan de werkzaamheden bij Healthcoin uit de volgende onderdelen: • Ontwikkelen en ontwerpen van een customer journey van deelnemers die met de apps van Healthcoin worden verleid tot een gezonde leefstijl. • Verbeteren van de mailings die worden verstuurd, doel meer deelnemers in het programma die aan hun leefstijl werken, pakket Spaarfit + FitterUp • Verbetering performance websites: analyse bezoekers, conversie, score op SEO • Analyse + boosten omzet webshop: welke producten en diensten lopen goed, behoeftes in kaart brengen van gebruikers, opzetten mailing/nieuwsbrief met aanbiedingen vanuit de webshop, pakket Woocommerce en Mailerlite • Uitvoeren klantonderzoek, peilen behoefte, pakket Typeform • Persona’s maken van diverse gebruikerstypen + bijbehorende vragenlijst om persona’s vast te stellen. Doel: gerichter vitaliteitsprogramma opstellen passend bij de behoeftes van de deelnemers.
Naar wie zijn wij op zoek?
• Probleemoplossend vermogen • Creatief • Analytisch • Nauwkeurig werken • Zelfstandig werken • Affiniteit met gezonde leefstijl • Affiniteit / aantoonbare ervaring met webhops/websites • Teamspeler
Wat biedt het bedrijf?
Bij Healthcoin werken we iedere dag aan het verbeteren van de gezondheid van onze deelnemers. We doen dit door ze te belonen voor de gezonde keuzes die een deelnemer maakt. Healthcoin biedt een plek in een hecht team waarbij iedere dag de gezondere leefstijl van onze deelnemers centraal staat. We werken vanuit 1 kantoor, we lunchen samen en kunnen indien handig ook vanuit huis werken. Er wordt gewerkt met moderne technologie, we werken iedere dag aan onze diensten en apps die mensen bewegen tot een gezonde leefstijl. Je wordt betrokken bij de projecten die we uitvoeren en krijgt ook de gelegenheid om zelf met activity trackers te gaan ervaren wat de impact is op jouw eigen gezondheid. We hebben goede faciliteiten op kantoor, lekkere koffie en zit/sta bureaus. Ook gaan we regelmatig samen wandelen, blijven bewegen en af en toe even weg van het scherm vinden wij uiteraard erg belangrijk. Er is kans op een vaste aanstelling/bijbaan als er een goede klik is.
Wat ga je leren?
- Onderzoekt de customer journey
- B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
- B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
- B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
- B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
- B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
- Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
- B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
- B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
- B1-K2-W3 Voert webcare uit
- Evalueert data en doet verbetervoorstellen voor de digitale customer journey
- P3-K1-W1 Test en monitort online kanalen
- P3-K1-W2 Verzamelt commerciële data en geeft er betekenis aan
- P3-K1-W3 Adviseert over het verhogen van de conversie
- P3-K1-W4 Geeft vorm aan inhoudelijke verbetervoorstellen voor online kanalen
- P3-K1-W5 Participeert in netwerken
- Voert digitale operationele activiteiten uit
- P3-K2-W1 Plant en bewaakt uit te voeren digitale werkzaamheden
- P3-K2-W2 Ontwikkelt online content
- P3-K2-W3 Plaatst en beheert content
- P3-K2-W4 Evalueert webcare-activiteiten en doet verbetervoorstellen