Ramada Amsterdam Airport Schiphol Say hello to a great start of brand new career, say hello to Ramada!
Ben jij enthousiast, spontaan en wil jij graag meer leren over de Front Office afdeling binnen de internationale hotellerie? Dan zijn wij op zoek naar jou! Het Ramada Amsterdam Airport Schiphol is op zoek naar een Front Office Stagiair(e) voor een periode van minimaal 4 á 5 maanden! Profiel: Tijdens jouw stage periode aan de Front Office, ben je van het moment dat je onze gasten verwelkomt tot het moment dat zij weer vertrekken, hun eerste aanspreekpunt binnen het hotel. • Je verleent hen oprechte service met een glimlach!; • Je checkt onze gasten bij aankomt in en bij vertrek uit, maar ook in de tijd dat zij bij ons verblijven ben jij het eerste aanspreek punt; • Je bent in staat om op een professionele manier de wensen van de gasten te achterhalen en daaraan tegemoet komen.; • Verder beantwoord je binnenkomend telefoonverkeer en e-mail en onderhoud je goed contact met je collega's.
Naar wie zijn wij op zoek?
Wat vragen wij jou? • Moeten we jou dit vragen? Gastvrijheid is helemaal jouw ding!; • Je hebt een sterk gevoel voor service en kwaliteit; • Je bent representatief en communicatief vaardig; • Je beheerste de Nederlandse en Engelse taal goed, zowel in woord als in geschift; • Je hebt een proactieve houding, je stelt je flexibel op en bent beschikbaar om te werken in verschillende diensten; • Jij bent ambitieus en leergierig en sluit daarom perfect aan binnen ons team!; • Je kunt goed samenwerken door elkaar aan te vullen en te helpen; • Je woont in de omgeving van Badhoevedorp.
Wat biedt het bedrijf?
Wij bieden jou een functie in een bedrijf: • Met professionele, maar ook teamgerichte collega’s; • Waarin wij het beste uit jou willen halen; • Waar je verschillende (cross)-trainings mogelijkheden krijgt; • Waarin jij tijdens het begin van je stage een ervaring meemaakt als gast tijdens een overnachting en eten in ons hotel; • Waar je een stagevergoeding ontvangt van €750,00 op basis van een fulltime stage en waar je aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden hebt; • Dagelijkse maaltijden op werk (lunch of diner); • Waar je in de weekenden reiskostenvergoeding krijgt • Waar je nacht toeslag krijgt tijdens je nacht diensten (18 jaar en ouder); • Met team- en all employee uitjes/evenementen voor het bouwen van een hecht team; • Met aantrekkelijke medewerkerskortingen, bijv. binnen de Wyndham Hotel Group.
Wat ga je leren?
- Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten
- B1-K1-W1 Ontvangt de klant/gast
- B1-K1-W2 Informeert en adviseert de klant/gast
- B1-K1-W3 Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten
- B1-K1-W4 Signaleert en behandelt klachten
- Behoort niet tot het takenpakket: B1-K1-W5 Onderhoudt in- en/of externe contacten
- Behoort niet tot het takenpakket: B1-K1-W6 Werft klanten/gasten en opdrachten
- Voert administratieve en financiële processen uit
- B1-K2-W1 Stelt informatiemateriaal samen
- Behoort niet tot het takenpakket: B1-K2-W2 Houdt financiële administratie bij en handelt transacties af
- Behoort niet tot het takenpakket: B1-K2-W3 Houdt de administratie bij
- B1-K2-W4 Doet voorstellen voor aftersales of aanpassing van de dienstverlening
- Realiseert commercieel aanbod
- Behoort niet tot het takenpakket: P4-K1-W1 Promoot producten en diensten
- Behoort niet tot het takenpakket: P4-K1-W2 Stelt een passend aanbod op met gerelateerde services en producten
- Behoort niet tot het takenpakket: P4-K1-W3 Maakt een prijsberekening bij het aanbod
- Geeft leiding
- P4-K2-W1 Plant en verdeelt de werkzaamheden
- P4-K2-W2 Instrueert en begeleidt nieuwe collega's, stagiairs en/of vrijwilligers
- P4-K2-W3 Voert formele gesprekken
- Voert beheerstaken uit
- P4-K3-W1 Maakt een operationeel plan
- Behoort niet tot het takenpakket: P4-K3-W2 Maakt een begrotingsvoorstel
- Behoort niet tot het takenpakket: P4-K3-W3 Bewaakt financiën