Office & Management Support Specialist

Hype Automatisering Gezellige stageplek voor een duizendpoot!

We hebben veel werkzaamheden te doen en leren je graag zoveel mogelijk, zoals: ? Je plant en coördineert projecten bij klanten. Dankzij jou weet de klant én iedereen bij Hype waar ze aan toe zijn. ? Je schakelt met leveranciers en plaatst bestellingen. Van schermen en kabels tot switches en licenties; jij zorgt dat alles op tijd in huis is. ? Je maakt deel uit van ons binnendienstteam, dat het eerste aanspreekpunt is voor klanten. Je helpt ze bij vragen of zorgt dat ze bij de juiste collega terechtkomen. ? Je pakt verschillende officewerkzaamheden op die voorbij komen. Van administratieve klusjes tot het aanmaken van supporttickets. ? Je regelt de voorraad op kantoor. Zodat de boodschappen goed aangevuld zijn. ? Je organiseert leuke momenten voor de collega’s onderling. Af en toe steken we de barbecue aan, jarigen krijgen een kaartje en de vrijdag sluiten we af met een drankje. ? Alles wat verder op een kantoor voorbij kan komen, pak je aan!

Naar wie zijn wij op zoek?

? Voor ons is jouw mindset belangrijk. We zoeken iemand die lekker enthousiast is en van aanpakken weet! ? Jouw stage is super afwisselend, dus het is belangrijk dat je flexibel bent en snel kunt schakelen tussen werkzaamheden. Ook is het handig als je goed bent in het stellen van prioriteiten. ? We zijn een ICT-bedrijf, dus het is leuk als je affiniteit hebt met computers. Maar wees gerust: je hoeft écht geen specialist te zijn. ? Je krijgt in deze stage veel vrijheid en verantwoordelijkheid. Je mag zeker zelf het initiatief nemen en waar nodig werk opzoeken. ? We werken op kantoor en doen dat tijdens kantoortijden. We zoeken iemand die ongeveer 20 weken (of langer) kan stagelopen. ? Als je ervoor openstaat om veel in de praktijk te leren. We zijn er altijd om je te begeleiden en snappen dat je hier bent om alles te ervaren en nog moet oefenen.

Wat biedt het bedrijf?

Vrijmibo, bedrijfsuitjes; we hebben het natuurlijk allemaal. Tussen de middag lunchen we samen, op vrijdag komen er snacks op tafel. Je kunt met je collega’s een potje biljarten, tafeltennissen, tafelvoetballen of gamen. Tussendoor werken we natuurlijk ook gewoon keihard, maar de deuren staan altijd open voor een vraag of een praatje. Jouw tijdelijke collega's zijn Saskia en Eveline. Super gezellig en altijd bereid om je te helpen. Je zit samen in een lichte en moderne kantoorruimte. Airco aan, muziekje op de achtergrond en natuurlijk de ICT perfect geregeld. Benieuwd hoe Saskia en Eveline hun werk ervaren? Bel ze gerust. Je krijgt ze aan de lijn via 0342 400 510.

Wat ga je leren?

  • Voert taken uit binnen de zakelijke dienstverlening
  • B1-K1-W1 Treedt op als aanspreekpunt voor klanten
  • B1-K1-W2 Verzorgt zakelijke communicatie
  • B1-K1-W3 Verwerkt gegevens
  • B1-K1-W4 Werkt aan producten/opdrachten binnen geld-, goederen- en informatie beweging
  • Voert office & management support uit
  • P3-K1-W1 Levert managementinformatie
  • P3-K1-W2 Ondersteunt bij ontwikkelen van corporate information
  • P3-K1-W3 Handelt administratieve en financiële zaken af
  • P3-K1-W4 Organiseert interne bijeenkomsten

Kenmerken

  • Bereid om te werken aan fysieke toegankelijkheid
  • Mogelijkheden voor begeleiding op maat

lees verder