Intercity Hotel Breda
De zelfstandig medewerker travel & hospitality maakt een passend commercieel aanbod bij bedrijven die gericht zijn op recreatie, toerisme en vrijetijd, bijvoorbeeld bij de frontoffice van een (internationaal) hotel of recreatiebedrijf en bij bedrijven in de reisbranche, of gericht op toeristische informatie. Hij/zij stelt arrangementen samen die aansluiten op de wensen van de klant/gast en voert prijsberekeningen uit. Hij/zij promoot producten en diensten online en offline. Om het commerciƫle doel van het bedrijf te behalen, zet de zelfstandig medewerker travel & hospitality zijn communicatieve en sociale vaardigheden in.
Wat ga je leren?
- Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten
- B1-K1-W1 Ontvangt de klant/gast
- B1-K1-W2 Informeert en adviseert de klant/gast
- B1-K1-W3 Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten
- B1-K1-W4 Signaleert en behandelt klachten
- B1-K1-W5 Onderhoudt in- en/of externe contacten
- B1-K1-W6 Werft klanten/gasten en opdrachten
- Voert administratieve en financiële processen uit
- B1-K2-W1 Stelt informatiemateriaal samen
- B1-K2-W2 Houdt financiële administratie bij en handelt transacties af
- B1-K2-W3 Houdt de administratie bij
- B1-K2-W4 Doet voorstellen voor aftersales of aanpassing van de dienstverlening
- Realiseert commercieel aanbod
- P2-K1-W1 Promoot producten en diensten
- P2-K1-W2 Stelt een passend aanbod op met gerelateerde services en producten
- P2-K1-W3 Maakt een prijsberekening bij het aanbod
lees verder