PetitParfums Enthousiaste E-commerce stagiair(e) gezocht
De dag start bij PetitParfums met het uitvoeren van operationele activiteiten. Het gehele team helpt aan het begin van de dag met het inpakken van de orders van de vorige dag, vervolgens gaat iedereen aan de slag met zijn eigen werkzaamheden. Het bedrijf is klein en dynamisch, waardoor er geen sprake is van verschillende "afdelingen", dit bied je de mogelijkheid om ervaring op te doen in veel verschillende vlakken van een bedrijf. Wij zullen in samenhang met jou bepalen welke werkzaamheden je bij ons zou willen uitvoeren en kijken hierbij ook wat bij jou past en waarin je je wilt ontwikkelen. Wij zoeken iemand die de volgende werkzaamheden kan uitvoeren: - Creƫren en beheren van content voor social media. (TikTok, Instagram, LinkedIn) - SEO (Schrijven van blogs, productomschrijvingen) - Google Ads / Meta Ads - Het analyseren van de resultaten + het vinden van nieuwe trends/ontwikkelingen (Google Analytics, Semrush)
Naar wie zijn wij op zoek?
Wij zijn opzoek naar een enthousiaste student die PetitParfums kan komen versterken. We verwachten van de student dat hij/zij betrokken is en ook enige affiniteit heeft met parfums. Voor de rest vinden wij het belangrijk dat de student initiatief toont en echt onderdeel uitmaakt van ons team. Het bedrijf is jong en dynamisch, wij zijn dan ook opzoek naar iemand die daar bij past en lekker energiek is!
Wat biedt het bedrijf?
PetitParfums is gevestigd in De Meern in een modern kantoorpand. Wij delen dit pand met andere bedrijven en het is van alle gemakken voorzien. Wij hebben binnen dit pand twee verschillende ruimtes. De ene ruimte dient als kantoor en in de andere ruimte hebben wij een showroom waar wij bijvoorbeeld leveranciers ontvangen. Het team van PetitParfums is hecht en informeel, wij vinden het belangrijk dat iedereen zichzelf kan zijn en zich prettig voelt bij de werkomstandigheden.
Wat ga je leren?
- Onderzoekt de customer journey
- B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
- B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
- B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
- B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
- B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
- Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
- B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
- B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
- B1-K2-W3 Voert webcare uit
- Evalueert data en doet verbetervoorstellen voor de digitale customer journey
- P3-K1-W1 Test en monitort online kanalen
- P3-K1-W2 Verzamelt commerciële data en geeft er betekenis aan
- P3-K1-W3 Adviseert over het verhogen van de conversie
- P3-K1-W4 Geeft vorm aan inhoudelijke verbetervoorstellen voor online kanalen
- P3-K1-W5 Participeert in netwerken
- Voert digitale operationele activiteiten uit
- P3-K2-W1 Plant en bewaakt uit te voeren digitale werkzaamheden
- P3-K2-W2 Ontwikkelt online content
- P3-K2-W3 Plaatst en beheert content
- P3-K2-W4 Evalueert webcare-activiteiten en doet verbetervoorstellen