Retourkoop.nl Duurzame E-commerce stage bij Retourkoop.nl
Ben je klaar om te duiken in de dynamische wereld van marketing en klantenservice? Bij Retourkoop.nl krijg je de kans om echt impact te maken! Je wordt onderdeel van ons marketing- en klantenserviceteam. Je krijgt de ruimte om nieuwe projecten te implementeren die bijdragen aan onze groei en innovatie, denk aan: - Het verfijnen van en meewerken aan onze klantenserviceprocessen: het versnellen van klantrespons via nieuwe tools zoals chatbots, automatische mailingen en updates over leveringen, experimenteren met nieuwe klantencontactmethodes. - Het maken en beheren van aantrekkelijke online content voor verschillende doeleinden, - Het zelfstandig opstellen en uitvoeren van marketingplannen. - Het analyseren van de customer journey, verbeterpunten in kaart brengen en hier een plan van aanpak voor maken. Kortom, deze rol biedt je een uitgebreide leerervaring in strategische planning, projectmanagement, digitale contentcreatie en geavanceerde klantenservice technieken.
Naar wie zijn wij op zoek?
- Enthousiast over onze duurzame missie en visie - Je bent leergierig en op zoek naar een mooie uitdaging - Je kan zelfstandig werken en gemotiveerd om te leren - Je hebt een echte hands-on aanpak - Je kan je aan gemaakte afspraken houden - Je wil waarde toevoegen aan het bedrijf
Wat biedt het bedrijf?
- Stagevergoeding voor de geleverde werkzaamheden - Mogelijkheid tot thuiswerken - Gezamenlijke lunch met je collega's, pro als je van tosti houdt. - Werken in een klein maar enthousiast team, waar ruimte voor humor en hard werken elkaar afwisseld' - Veel vrijheid en ruimte om nieuwe ideeen in te brengen en deze meteen om te zetten naar de praktijk
Wat ga je leren?
- Onderzoekt de customer journey
- B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
- B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
- B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
- B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
- B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
- Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
- B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
- B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
- B1-K2-W3 Voert webcare uit
- Evalueert data en doet verbetervoorstellen voor de digitale customer journey
- P3-K1-W1 Test en monitort online kanalen
- P3-K1-W2 Verzamelt commerciële data en geeft er betekenis aan
- P3-K1-W3 Adviseert over het verhogen van de conversie
- P3-K1-W4 Geeft vorm aan inhoudelijke verbetervoorstellen voor online kanalen
- P3-K1-W5 Participeert in netwerken
- Voert digitale operationele activiteiten uit
- P3-K2-W1 Plant en bewaakt uit te voeren digitale werkzaamheden
- P3-K2-W2 Ontwikkelt online content
- P3-K2-W3 Plaatst en beheert content
- P3-K2-W4 Evalueert webcare-activiteiten en doet verbetervoorstellen
Kenmerken
- Mogelijkheden voor begeleiding op maat