E-commerce specialist

Levelseven B.V. Kom jij stage lopen en e-commerce leren bij de leukste webshop van Utrecht?

Wij hebben 2 plekken voor enthousiaste stagiairs om ons team te komen versterken. Wat doe jij? - Je draait dagelijks mee in de drie belangrijkste processen van de webshop: verwerken van inkomende goederenstromen, versturen van alle online bestellingen en het contact met klanten. - Je voert gerichte verbeteringen door op de website en denkt mee over hoe we bepaalde aspecten van de webshop nog beter vorm kunnen geven. Wat bieden wij? - Een hecht team in een informele, energieke sfeer. Omdat we een klein bedrijf zijn, krijg je veel mogelijkheden om snel te leren. - Kantoor in Utrecht aan de Atoomweg 50 (15 minuten fietsen vanaf Utrecht CS en goed bereikbaar met de bus). - Een goede stagevergoeding en dagelijks gratis lunch. Wie ben je? Je bent energiek en kunt goed zelfstandig werken. Je bent ondernemend ingesteld en niet weg van een potje Mario Kart. Klinkt goed, en nu? Vertel ons per mail waarom jij de perfecte kandidaat bent voor deze stage

Naar wie zijn wij op zoek?

Het belangrijkste is een ondernemende houding. Dat wil zeggen dat je initiatief neemt, dat je zelfstandig kunt werken, en vooral ook dat je leergierig bent, zodat je jezelf continue wilt blijven ontwikkelen. Combineer dat met het altijd nakomen van afspraken en dan heb je een winnende ondernemer in de dop. Als dat goed zit, dan komt de rest vanzelf. Op stage, en ook in de rest van je leven!

Wat biedt het bedrijf?

- We werken samen in een hecht team in een informele, energieke sfeer. Omdat we een klein bedrijf zijn, krijg je een goed beeld van alle aspecten van online ondernemen. - We hebben ons kantoor in Utrecht aan de Atoomweg 50 (15 minuten fietsen vanaf Utrecht CS en goed bereikbaar met de bus). - Een goede stagevergoeding, team uitjes, dagelijks gratis lunch. Er zijn al meerdere stagiairs doorgegroeid tot vaste medewerkers bij ons, dus misschien word je wel de volgende! Zie https://www.levelseven.nl/stage-lopen voor meer informatie.

Wat ga je leren?

  • Onderzoekt de customer journey
  • B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
  • B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
  • B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
  • Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
  • B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
  • B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
  • B1-K2-W3 Voert webcare uit
  • Evalueert data en doet verbetervoorstellen voor de digitale customer journey
  • P3-K1-W1 Test en monitort online kanalen
  • P3-K1-W2 Verzamelt commerciële data en geeft er betekenis aan
  • P3-K1-W3 Adviseert over het verhogen van de conversie
  • P3-K1-W4 Geeft vorm aan inhoudelijke verbetervoorstellen voor online kanalen
  • P3-K1-W5 Participeert in netwerken
  • Voert digitale operationele activiteiten uit
  • P3-K2-W1 Plant en bewaakt uit te voeren digitale werkzaamheden
  • P3-K2-W2 Ontwikkelt online content
  • P3-K2-W3 Plaatst en beheert content
  • P3-K2-W4 Evalueert webcare-activiteiten en doet verbetervoorstellen

lees verder