Allround hospitality medewerker

Vakantiepark Delftse Hout Gastvrijheid en hospitality staan bij jou centraal.

Een onvergetelijke vakantie begint en eindigt voor iedere gast op onze receptie. Als Frontoffice stagiaire ben jij samen het frontoffice team,de gastvrouw/-heer en het gezicht van ons park. Jij draagt zorg voor het in- en uitchecken van gasten in diverse talen. Je neemt reserveringen aan en verwerkt deze in ons reserveringssysteem. Je neemt de telefoon aan en beantwoord e-mails. Het is een pré als je Delft en omgeving een beetje kent, zodat je onze gasten toeristische informatie kunt verstrekken. Flexibiliteit in deze gevarieerde functie zeer belangrijk. Samen met je collega’s vorm je een hecht team dat klaar staat voor onze gasten. Onze receptie is 7 dagen per week geopend van 8.30 uur tot 21.30 uur. Er wordt gewerkt in drie diensten van 8.30 tot 15.00 uur, 08.30 tot 18.00 uur en van 14.00 tot 21.30 uur. Uiteraard geldt dit ook voor de weekeinden en feestdagen.

Naar wie zijn wij op zoek?

Flexibel, klantvriendelijk, stressbestendig, leergierig, enthousiast en weet je van aanpakken

Wat biedt het bedrijf?

Deze stageplaats biedt jou de mogelijkheden nieuwe vaardigheden aan te leren in het omgaan met gasten en collega’s. Door het internationale karakter van ons park kun je ook je talen heel goed ophalen. Ervaring is geen vereiste, bereidheid tot leren wel. JE STAGE PLAATS KAN MAAR GEREGELD ZIJN!

Wat ga je leren?

  • Treedt op als aanspreekpunt voor klant/gast/reiziger/bezoeker
  • B1-K1-W1 Ontvangt de klant/gast/reiziger/bezoeker
  • B1-K1-W2 Informeert en adviseert de klant/gast/reiziger/bezoeker
  • B1-K1-W3 Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten
  • B1-K1-W4 Signaleert en behandelt klachten
  • B1-K1-W5 Onderhoudt in- en/of externe contacten
  • Voert administratieve processen uit
  • B1-K2-W1 Houdt de voorraad bij
  • B1-K2-W2 Verzamelt en verwerkt informatie
  • B1-K2-W3 Houdt de administratie bij
  • Organiseert en voert activiteiten uit
  • B1-K3-W1 Maakt een planning voor de organisatie van activiteiten
  • B1-K3-W2 Bereidt de uitvoering van activiteiten voor
  • B1-K3-W3 Begeleidt activiteiten
  • B1-K3-W4 Rondt de activiteit af
  • Werkt in de gastvrijheidsbranche
  • B1-K4-W1 Voert voorbereidende werkzaamheden uit
  • B1-K4-W2 Neemt reserveringen aan en adviseert de gasten
  • B1-K4-W3 Adviseert gasten en registreert de bestelling
  • B1-K4-W4 Maakt dranken serveergereed
  • B1-K4-W5 Serveert de bestelling en ruimt af
  • B1-K4-W6 Creëert en onderhoudt de sfeer
  • B1-K4-W7 Bewaakt het sociaal-hygiënisch beleid
  • B1-K4-W8 Voert afrondende werkzaamheden uit

Kenmerken

  • Mogelijkheden voor begeleiding op maat

lees verder