Platform Control Stage e-commerce specialist voor grote merken op bol en Amazon - €500 stagevergoeding – Dordrecht – Start februari 2025
Pssst talentvolle student! Ga jij ‘aan’ en word jij enthousiast van alles dat te maken heeft met platformen als bol en Amazon? Help jij met het optimaliseren van artikelen, klanten voorzien van de beste oplossing en de beste marketingcampagnes opzetten? Lees dan hieronder meer over onze vacature en natuurlijk over ons! We werken dagelijks vanuit ons creatieve kantoor, Stokholm, in het centrum van Dordrecht, aan het succes van onze partners. Dit zijn samenwerkingen waarin we bouwen aan internationale expansie om via online verkoopplatformen als bol en Amazon de Europese consumenten te bereiken met de producten van onze partners. Onze service is simpel. Namelijk: ‘jullie kopen in, wij doen de rest.’ Zo regelen we hun content, klantenservice, logistiek, marketing, pricing en data-analyse.
Naar wie zijn wij op zoek?
Wat ga jij doen? • Je helpt onze klantenservice-manager met het behandelen van klantvragen op diverse verkoopplatformen; • Je schrijft teksten voor producten, maakt titels op, analyseert zoekwoorden en denkt mee met andere collega’s van andere afdelingen om zo iedereen van feedback te voorzien; • Je kijkt mee naar welke potentievolle artikelen nog beter kunnen gaan lopen door je eigen marketingcampagne; • Je denkt mee aan hoe we dagelijks een stukje beter en efficiënter werken en hoe we origineel en succesvol blijven; • Je analyseert de bedrijfsvoering en kaart mogelijke verbetering binnen het bedrijf aan, waarna je de mogelijkheid krijgt om deze zelf uit te voeren.
Wat biedt het bedrijf?
Wij zijn een jong en dynamisch team en zijn altijd op zoek naar nieuwe teamleden. Inmiddels zijn wij gegroeid tot Silver partner van bol en hebben we meer dan 15.000 producten in beheer en verkopen we deze producten door heel Europa. Ben jij benieuwd hoe wij dit doen en wil je ons hierin ondersteunen? Dan is deze stage iets voor jou! Wat bieden wij jou? • €500 bruto stagevergoeding per maand; • Je krijgt voldoende coaching en hulp bij je ontwikkeling; • De mogelijkheid om met grote en snelgroeiende merken te werken; • Mogelijkheid om (tussen je werkuren) te sporten bij de sportschool in het pand waar we gevestigd zijn; • Genoeg ruimte voor ontspanning zoals tijdens de fanatieke pingpong toernooien; • Gezellige vrijdagmiddagborrels, bedrijfsuitjes en verrassende extraatjes; Ben je een gezellige en ambitieuze student en kan je omgaan met verantwoordelijkheid en vrijheid? Solliciteer direct en kom even een bakkie doen :)
Wat ga je leren?
- Onderzoekt de customer journey
- B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
- B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
- B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
- B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
- B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
- Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
- B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
- B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
- B1-K2-W3 Voert webcare uit
- Evalueert data en doet verbetervoorstellen voor de digitale customer journey
- P3-K1-W1 Test en monitort online kanalen
- P3-K1-W2 Verzamelt commerciële data en geeft er betekenis aan
- P3-K1-W3 Adviseert over het verhogen van de conversie
- P3-K1-W4 Geeft vorm aan inhoudelijke verbetervoorstellen voor online kanalen
- P3-K1-W5 Participeert in netwerken
- Voert digitale operationele activiteiten uit
- P3-K2-W1 Plant en bewaakt uit te voeren digitale werkzaamheden
- P3-K2-W2 Ontwikkelt online content
- P3-K2-W3 Plaatst en beheert content
- P3-K2-W4 Evalueert webcare-activiteiten en doet verbetervoorstellen