Junior accountmanager

Debtt Group Stageplek Junior Accountmanager bij Debtt Group!

Jouw werkzaamheden: - Relatiebeheer: contact onderhouden met bestaande opdrachtgevers (telefonisch en waar mogelijk fysiek). Je adviseert opdrachtgevers over (incasso)trajecten en houdt hen op de hoogte van lopende dossiers. -Dossierbehandeling: je neemt proactief contact op met de niet-betalende klanten van onze opdrachtgevers om een oplossing te bereiken in de zaak. -Up- en cross-selling: In contact met opdrachtgevers vraag je actief wat je nog meer voor de opdrachtgever kan betekenen. Bijvoorbeeld in de vorm van nieuwe dossiers of het afnemen van aanvullende diensten (bijv. juridische begeleiding of debiteurenbeheer). - New business: samen met het salesteam ga jij prospects bellen (koude acquisitie) - je achterhaalt hun wensen, benoemt wat wij voor ze kunnen betekenen en wellicht staan zij wel open voor een samenwerking met Debtt. Deze leads volg jij ook op.

Naar wie zijn wij op zoek?

De vaardigheden die je nodig hebt om succesvol te worden in ons werk: commerciële drive, sterke communicatie vaardigheden, overtuigingskracht én de gunfactor!

Wat biedt het bedrijf?

-Je krijgt een vaste stagevergoeding van €500,00 (o.b.v. een stage van 40 uur per week, anders naar rato); -Een goed inwerktraject en begeleiding op de werkvloer van jouw stagebegeleider. En je mag onbeperkt gebruik maken van ons trainingsplatform GoodHabitz! -Een goed verzorgde, gezamenlijke lunch (en op vrijdag patatdag!); -Wanneer je je stage succesvol hebt doorlopen, krijg je de mogelijkheid om na jouw stage in dienst te komen. Al vele stagiaires zijn je voorgegaan die inmiddels al mooie stappen hebben gezet in ons bedrijf; -Een hecht en jong team met leuke collega's (met een gemiddelde leeftijd van 26 jaar). We sluiten de week altijd af met een vrijdagmiddagborrel en hebben regelmatig leuke bedrijfsfeesten en uitjes!

Wat ga je leren?

  • Onderzoekt de customer journey
  • B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
  • B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
  • B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
  • Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
  • B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
  • B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
  • B1-K2-W3 Voert webcare uit
  • Voert het accountmanagement uit en beheert relaties
  • P4-K1-W1 Voert accountanalyses uit
  • P4-K1-W2 Stelt een accountplan op
  • P4-K1-W3 Coördineert het uitvoeren van een accountplan
  • P4-K1-W4 Evalueert een accountplan
  • P4-K1-W5 Bouwt en onderhoudt een relatienetwerk
  • Voert een commercieel traject uit
  • P4-K2-W1 Bereidt een commercieel traject voor
  • P4-K2-W2 Acquireert klanten en/of opdrachten
  • P4-K2-W3 Voert een verkoopgesprek
  • P4-K2-W4 Doet klanten een commercieel aanbod
  • P4-K2-W5 Verzorgt het interne ordertraject
  • P4-K2-W6 Voert aftersales uit

lees verder