Frisson Stagiair Junior Accountmanager Frisson Dronten
Als Stagiair Junior Accountmanager ga je ervaring op doen in de B2B- en B2C-markten, terwijl je de telefoon opneemt, klantgesprekken voert, orders verwerkt en bijdraagt aan de groei van ons bedrijf. Je bent samen met 6 andere collega's op kantoor aan het werk. Je gaat helpen met verschillende kantoorwerkzaamheden, zoals de telefoon opnemen en klanten B2B- en B2C te woord staan. Ook ga je bezig met de orderverwerking van de webshops, de orders pakken en versturen naar de klanten. Veder ga je samen met onze E-commerce Specialist bezig met onze webshops. Jullie gaan ze verbeteren en de klantenbeleving optimaliseren. Ook ga je een begin maken aan een nieuwe webshop. Deze ga je opbouwen en inrichten. Veder denk je mee met nieuwe campagnes om de online verkoop te stimuleren en ga je deze uitvoeren.
Naar wie zijn wij op zoek?
Je hebt basis kennis over sales en/of marketing. Je bent communicatief sterk en hebt een klantgerichte instelling. Je bent een team player, maar kan ook zelfstandig werken. Je wil nieuwe dingen leren en houdt van een uitdaging.
Wat biedt het bedrijf?
Bij Frisson Dronten waarderen we de inzet en bijdrage van onze stagiairs. Daarom bieden we een stagevergoeding aan om je te ondersteunen tijdens je stageperiode. Ook bieden wij verschillende doorgroeimogelijkheden in het bedrijf. Bij Frisson Dronten heerst er een informele en vriendelijke sfeer. We vinden het belangrijk dat onze medewerkers zich op hun gemak voelen en open kunnen communiceren. Flexibiliteit is een ander aspect dat we belangrijk vinden. We begrijpen dat een goede werk-privébalans essentieel is. Daarom proberen we naar een flexibel werkschema dat past bij jouw en onze behoeftes. En laten we onze vrijdagmiddagborrels niet vergeten! Eén keer in de zoveel tijd organiseren we een gezellige vrijdagmiddagborrel om de week af te sluiten en te ontspannen met je collega's.
Wat ga je leren?
- Onderzoekt de customer journey
- B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
- B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
- B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
- B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
- B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
- Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
- B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
- B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
- B1-K2-W3 Voert webcare uit
- Voert het accountmanagement uit en beheert relaties
- P4-K1-W1 Voert accountanalyses uit
- P4-K1-W2 Stelt een accountplan op
- P4-K1-W3 Coördineert het uitvoeren van een accountplan
- P4-K1-W4 Evalueert een accountplan
- P4-K1-W5 Bouwt en onderhoudt een relatienetwerk
- Voert een commercieel traject uit
- P4-K2-W1 Bereidt een commercieel traject voor
- P4-K2-W2 Acquireert klanten en/of opdrachten
- P4-K2-W3 Voert een verkoopgesprek
- P4-K2-W4 Doet klanten een commercieel aanbod
- P4-K2-W5 Verzorgt het interne ordertraject
- P4-K2-W6 Voert aftersales uit