Uitjesbazen B.V. Leuke én leerzame stage Marketing & Communicatie bij Uitjesbazen!
Momenteel druk bezig in de studieboeken? Wachtend tot je jouw kennis in de praktijk mag gaan brengen? Dat kan bij Uitjesbazen! We zijn op zoek naar een enthousiaste en leergierige stagiaires ter ondersteuning van ons marketingteam. Uitjesbazen organiseert en ontwikkelt mobiele en schaalbare bedrijfsuitjes. Wij vinden dat er meer verbinding en samenhorigheid moet komen door plezier te maken. Tijdens deze stage leer je alle kneepjes van het vak op het gebied van marketing. Zo leer je bijvoorbeeld hoe je de juiste strategie op basis van SEO/SEA toepast en hoe je pakkende teksten schrijft. Samen met een team van ervaren marketeers zorg jij ervoor dat Uitjesbazen goed vindbaar is en een aantrekkelijke, sterke website heeft. Check al info via onze site: https://uitjesbazen.nl/stages/
Naar wie zijn wij op zoek?
- Je hebt een vlotte pen - Je bent enthousiast en creatief - Je bent leergierig en weet van aanpakken - Je bent beschikbaar voor een fulltime stage, waarbij er natuurlijk ruimte is om aan school te werken
Wat biedt het bedrijf?
- Gegarandeerd een leerzame, maar ook gezellige stageperiode - Fijne begeleiding en ruimte om aan school te werken - Een gezonde dosis (slechte) humor op de werkvloer - Mogelijkheden voor doorgroei - En heel belangrijk: goede koffie én gezellige vrijdagmiddag borrels in ons eigen Uitjesbazen café. Je sluit de week gegarandeerd leuk af.
Wat ga je leren?
- Onderzoekt de customer journey
- B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
- B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
- B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
- B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
- B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
- Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
- B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
- B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
- B1-K2-W3 Voert webcare uit
- Evalueert data en doet verbetervoorstellen voor de digitale customer journey
- P3-K1-W1 Test en monitort online kanalen
- P3-K1-W2 Verzamelt commerciële data en geeft er betekenis aan
- P3-K1-W3 Adviseert over het verhogen van de conversie
- P3-K1-W4 Geeft vorm aan inhoudelijke verbetervoorstellen voor online kanalen
- P3-K1-W5 Participeert in netwerken
- Voert digitale operationele activiteiten uit
- P3-K2-W1 Plant en bewaakt uit te voeren digitale werkzaamheden
- P3-K2-W2 Ontwikkelt online content
- P3-K2-W3 Plaatst en beheert content
- P3-K2-W4 Evalueert webcare-activiteiten en doet verbetervoorstellen