Office & Management Support Specialist

Wurks B.V. WURKS, A GREAT PLACE TO GROW!

Je bent de spil tussen de verschillende afdelingen in ons bedrijf. Je neemt deel aan de vele verbetertrajecten die in ons groeiende bedrijf spelen. Daarnaast heb je klantcontact door de telefoon aan te nemen en ben je actief met HRM, Finance & Control en officemanagement. Met de controller monitor je de financile status van projecten en ga je hierover in overleg met het team.

Naar wie zijn wij op zoek?

WURKS groeit! We zijn op zoek naar nieuwe mensen voor ons hechte team. Hard werken verslaat talent als talent niet hard werkt. Daarom vinden wij je motivatie en karakter belangrijker dan je papieren. Pas je in ons team en toon je inzet, dan komen die papieren vanzelf. Ben je juist heel ervaren, dan houden we jouw baan uitdagend met onze diversiteit aan projecten. Wij streven naar een werkomgeving waarin iedereen zich kan blijven ontwikkelen. Onze projecten variren in omvang en complexiteit – er is voor ieder wat wils!

Wat biedt het bedrijf?

Wurks is een snel groeiend bedrijf in ontwikkeling. Onze bedrijfscultuur is informeel, er is geen hirarchie. Als collega ben je van alle ins en outs op de hoogte, er zijn geen geheimen. Doordat je zo alle facetten van het bedrijf kent en ziet ontwikkel je breed en snel. Wij zijn een professionele organisatie die de primaire processen goed gestructureerd heeft. We werken in een informele sfeer. We zijn proactief, klantgericht en eager! We bieden goede salarissen, toffe team activiteiten en wekelijkse vier momenten!

Wat ga je leren?

  • Voert taken uit binnen de zakelijke dienstverlening
  • B1-K1-W1 Treedt op als aanspreekpunt voor klanten
  • B1-K1-W2 Verzorgt zakelijke communicatie
  • B1-K1-W3 Verwerkt gegevens
  • B1-K1-W4 Werkt aan producten/opdrachten binnen geld-, goederen- en informatie beweging
  • Voert office & management support uit
  • P3-K1-W1 Levert managementinformatie
  • P3-K1-W2 Ondersteunt bij ontwikkelen van corporate information
  • P3-K1-W3 Handelt administratieve en financiële zaken af
  • P3-K1-W4 Organiseert interne bijeenkomsten

Kenmerken

  • Bereid om te werken aan fysieke toegankelijkheid
  • Mogelijkheden voor begeleiding op maat
  • Opleiden voor een mbo-certificaat
  • Met uitzicht op een vaste baan

lees verder