E-commerce specialist

Micanza B.V. Stage Operationeel Assistent

Als stagiair Operationeel Assistent ligt jouw hoofdtaak voornamelijk bij de klantenservice en het ondersteunen van andere taken binnen het klantenservice proces. Hierin ben je het aanspreekpunt voor klanten en behandel je binnenkomende mails en telefoontjes. -Je helpt mee met day-to-day operations. Deze taken zijn zeer divers en kunnen sporadisch op een werkdag voorkomen. Je ondersteunt hierbij onze operationele medewerkers op alle vlakken. Genoeg te leren dus! ;-) -Je ondersteunt het helpen klanten met vragen over hun bestelling of retournering. -Je ondersteunt het contact met leveranciers. -Je helpt klanten met vragen rondom bezorging. -Je krijgt tijd om aan je schoolopdrachten te werken.

Naar wie zijn wij op zoek?

-Je doet een MBO-opleiding, bij voorkeur in de richting van e-commerce manager, e-commerce specialist of commercieel medewerker. -Je zoekt een stage voor 32-40 uur per week. Voor ons geldt: hoe sneller je kunt beginnen, hoe beter! -Je bent enthousiast en houdt ervan om een stapje extra te zetten. -Je bent communicatief sterk, zowel schriftelijk als mondeling. Je vindt het daarnaast leuk om met onze klanten te bellen, zodat zij zo snel mogelijk verder geholpen worden. -Je bent computervaardig, waarin je basiskennis hebt van het navigeren van een besturingssysteem (zoals een Macbook of Windows), het gebruiken van e-mail. -Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal. -Je bent leergierig en je hebt zin om veel te gaan leren tijdens je stage bij ons!

Wat biedt het bedrijf?

Wij zijn ETQ Amsterdam, een herenschoenen merk dat zich richt op het leveren van de hoogste kwaliteit schoenen en kleding. Ons merk staat voor elegantie, volwassenheid en strak, handgemaakt design, gecombineerd met de allerhoogste kwaliteit service. Oorspronkelijk gevestigd in Amsterdam, opereren wij nu volledig vanuit Groningen. Dit betekent dat je vanuit ons kantoor in Groningen zal opereren. Wij vormen een klein, hecht team, wat ons in staat stelt om met korte lijnen snel te schakelen en waarbij flexibiliteit hoog in het vaandel staat. Je bevindt je aan het begin van een groeiend merk, waarbij jouw inbreng en ideen altijd op prijs worden gesteld.

Wat ga je leren?

  • Onderzoekt de customer journey
  • B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
  • B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
  • B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
  • Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
  • B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
  • B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
  • B1-K2-W3 Voert webcare uit
  • Evalueert data en doet verbetervoorstellen voor de digitale customer journey
  • P3-K1-W1 Test en monitort online kanalen
  • P3-K1-W2 Verzamelt commerciële data en geeft er betekenis aan
  • P3-K1-W3 Adviseert over het verhogen van de conversie
  • P3-K1-W4 Geeft vorm aan inhoudelijke verbetervoorstellen voor online kanalen
  • P3-K1-W5 Participeert in netwerken
  • Voert digitale operationele activiteiten uit
  • P3-K2-W1 Plant en bewaakt uit te voeren digitale werkzaamheden
  • P3-K2-W2 Ontwikkelt online content
  • P3-K2-W3 Plaatst en beheert content
  • P3-K2-W4 Evalueert webcare-activiteiten en doet verbetervoorstellen

lees verder