Office & Management Support Specialist

Iber Lengua Management assistant

Tijdens je stageperiode zal je dagelijks het management ondersteunen. Dit bestaat o.a. uit: Uitvoeren kantoorwerkzaamheden en organisatietaken teneinde de dagelijkse gang van zaken in het kantoor te continueren. Ontvangen klanten, bezoekers en sollicitanten. Uitvoeren secretariële werkzaamheden zoals: notuleren, telefoneren, archiveren, plannen en agenderen. Administratief verwerken van mailings & correspondentie. Verzorgen van consumpties bij vergaderingen, cursussen. Plannen, begeleiden & coördineren van projecten. Ondersteuning bieden bij het: Plannen, begeleiden & coördineren van (sectie)vergaderingen, conferenties en functioneringsgesprekken. Opzetten en begeleiden van promotie- en PR-activiteiten zowel intern als extern. Plannen, begeleiden, coördineren & organiseren van relevante bedrijfs- en zakelijke evenementen. Regelen van reizen. Verzorgen & coördineren van verjaardagen, gezinsuitbreiding en overlijden van collega's en eventueel klanten (kaarten & bloemen).

Naar wie zijn wij op zoek?

Goede sociale & communicatieve vaardigheden Nauwkeurigheid Representatief Organisatietalent Assertief Leergierig Helikopter view Positieve instelling Klantvriendelijk Flexibiliteit Initiatiefvol Kan zelfstandig werken Goede beheersing Nederlandse taal Humor Stressbestendig Goede beheersing Engelse taal Zorgvuldigheid Loyaliteit

Wat biedt het bedrijf?

Een leerzame stageplek binnen een dynamisch en enthousiast team, dat open staat voor ideeën en feedback. Naast hard werken ook veel gezelligheid. Goede begeleiding en de mogelijkheid om daadwerkelijk praktijkgericht te werken.

Wat ga je leren?

  • Voert taken uit binnen de zakelijke dienstverlening
  • B1-K1-W1 Treedt op als aanspreekpunt voor klanten
  • B1-K1-W2 Verzorgt zakelijke communicatie
  • B1-K1-W3 Verwerkt gegevens
  • B1-K1-W4 Werkt aan producten/opdrachten binnen geld-, goederen- en informatie beweging
  • Voert office & management support uit
  • P3-K1-W1 Levert managementinformatie
  • P3-K1-W2 Ondersteunt bij ontwikkelen van corporate information
  • P3-K1-W3 Handelt administratieve en financiële zaken af
  • P3-K1-W4 Organiseert interne bijeenkomsten

lees verder