Medewerker evenementenorganisatie

Hotel en Auberge de Rousch Creëer onvergetelijke momenten als leerling medewerker evenementenorganisatie bij Auberge de Rousch!

Als leerling medewerker evenementenorganisatie bij Auberge de Rousch help je bij het plannen, organiseren en uitvoeren van uiteenlopende evenementen. Je inventariseert de wensen van opdrachtgevers, werkt evenementplannen en draaiboeken uit en regelt de benodigde materialen, techniek en catering. Tijdens het evenement bewaak je de voortgang en zorg je dat alles vlekkeloos verloopt. Na afloop handel je administratieve en financiële zaken af en werk je mee aan de evaluatie om de volgende evenementen nog beter te maken.

Naar wie zijn wij op zoek?

Voor deze leerplaats is het belangrijk dat je organisatorisch sterk bent en goed kunt plannen, zodat je evenementen soepel kunt voorbereiden en uitvoeren. Je bent communicatief vaardig en kunt effectief schakelen tussen opdrachtgevers, leveranciers en collega’s. Daarnaast heb je oog voor detail en werk je nauwkeurig, met een flexibele instelling om onverwachte situaties tijdens evenementen snel op te lossen.

Wat biedt het bedrijf?

Bij Auberge de Rousch bieden we jou een dynamische leerplek waar je ervaring opdoet in het organiseren van uiteenlopende evenementen, van intieme diners tot grote zakelijke bijeenkomsten. Je krijgt de kans om te werken aan alle aspecten van eventplanning, van het opstellen van draaiboeken tot het coördineren van de uitvoering. Met begeleiding van ervaren professionals ontwikkel je jouw organisatorische en creatieve vaardigheden in een inspirerende werkomgeving. Voor jouw inzet ontvang je een stagevergoeding van €400 per maand bij een gemiddelde werkweek van 38 uur.

Wat ga je leren?

  • Stelt evenementplannen op en/of ondersteunt daarbij
  • B1-K1-W1 Inventariseert wensen en eisen van de opdrachtgever
  • B1-K1-W2 Verzamelt informatie voor evenementen en analyseert deze
  • Behoort niet tot het takenpakket Behoort niet tot het takenpakket: B1-K1-W3 Maakt een risico-analyse en een overzicht van benodigde vergunningen
  • B1-K1-W4 Doet voorstellen voor evenementplannen en/of stelt deze bij
  • B1-K1-W5 Werkt evenementplannen uit en presenteert deze
  • Behoort niet tot het takenpakket Behoort niet tot het takenpakket: B1-K1-W6 Stelt begroting en offerte op voor de opdrachtgever
  • Organiseert evenement en evenementpromotie
  • B1-K2-W1 Werkt een draaiboek en callsheet uit
  • B1-K2-W2 Regelt de promotie van het evenement
  • B1-K2-W3 Regelt de inhuur/aankoop van materialen, mensen, techniek, (virtuele) ruimtes, catering, vervoer en voorzieningen
  • B1-K2-W4 Verzorgt de administratie met betrekking tot de deelnemers
  • B1-K2-W5 Regelt de infrastructuur rondom het evenement
  • B1-K2-W6 Regelt de inrichting van ruimtes, de installatie van materialen en apparatuur en de dagelijkse voorzieningen
  • B1-K2-W7 Regelt de veiligheidsorganisatie van het evenement
  • Ondersteunt bij de uitvoering van het evenement
  • B1-K3-W1 Bewaakt de voortgang tijdens het evenement
  • Behoort niet tot het takenpakket Behoort niet tot het takenpakket: B1-K3-W2 Coördineert de verkoop/verhuur van producten, catering en aanvullende diensten
  • Behoort niet tot het takenpakket Behoort niet tot het takenpakket: B1-K3-W3 Coördineert de ontvangst van de bezoekers, artiesten, leveranciers en onderaannemers
  • Behoort niet tot het takenpakket Behoort niet tot het takenpakket: B1-K3-W4 Informeert en adviseert aanwezigen en handelt klachten af
  • Rondt het evenement af
  • B1-K4-W1 Handelt financiële, personele en administratieve zaken rondom evenementen af
  • B1-K4-W2 Evalueert het evenement en doet verbetervoorstellen

lees verder