Mika Distribution B.V. E-commerce | Bepaal zelf waar jij je op wilt focussen
Wij willen ervoor zorgen dat jij een super leuke stage periode tegemoet gaat! Samen zorgen we ervoor dat je veel leert over het bedrijf de de processen. Collega's helpen je graag! We hebben een jong team, dus weten wat het betekend om stagiair te zijn. Doel en taken binnen de stage periode zijn: - Orderproces beheersen van A tot Z - Klantvragen beantwoorden - Klanten voorzien van de juiste content - Verkopen op diverse platformen - Klanten professioneel te woord staan - Verwerken van retouren - Creƫren van nieuwe content
Naar wie zijn wij op zoek?
Commercieel en creatief ingesteld Pro- actief De wil om te leren! Klantvriendelijk Teamspeler
Wat biedt het bedrijf?
in om stage te lopen in een actief bedrijf waar jij als stagiair volledig wordt gewaardeerd? Het team is iedere dag bezig met tevreden klanten en het generen van sales. Dit wordt zowel gedaan met consumenten al B2B. We werken met moderne producten en zeer bekende merken zoals Shokz, Yamaha, Xgimi, Canton, SkullCandy & meer leuke merken. Mika zet zich in de markt als merkexpert, dit staat voor de totale ontzorging van zowel de leverancier als de klant waarbij onze vijf bouwstenen centraal staan. Door onze marktkennis, brede netwerk, data gedrevenheid, logistieke fulfilment & marketing skills te delen met onze partner, maakt dit ons gezamenlijk expert op gebied van brand development binnen de Benelux.
Wat ga je leren?
- Onderzoekt de customer journey
- B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
- B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
- B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
- B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
- B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
- Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
- B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
- B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
- B1-K2-W3 Voert webcare uit
- Evalueert data en doet verbetervoorstellen voor de digitale customer journey
- P3-K1-W1 Test en monitort online kanalen
- P3-K1-W2 Verzamelt commerciële data en geeft er betekenis aan
- P3-K1-W3 Adviseert over het verhogen van de conversie
- P3-K1-W4 Geeft vorm aan inhoudelijke verbetervoorstellen voor online kanalen
- P3-K1-W5 Participeert in netwerken
- Voert digitale operationele activiteiten uit
- P3-K2-W1 Plant en bewaakt uit te voeren digitale werkzaamheden
- P3-K2-W2 Ontwikkelt online content
- P3-K2-W3 Plaatst en beheert content
- P3-K2-W4 Evalueert webcare-activiteiten en doet verbetervoorstellen