Europarcs Resort De Utrechtse Heuvelrug Word jij het visitekaartje van ons prachtige vakantiepark midden in de bossen? Solliciteer dan snel!
Als stagiaire op de receptie bij EuroParcs loop je stage bij dé meest snelgroeiende, internationale organisatie binnen de vakantieparkensector. Samen met jouw team van fantastische en gezellige collega’s weet je bij te dragen aan het vakantiegevoel van onze gast. Je leert alles over het in- en uitchecken van gasten, alle do’s en don’ts van ons park en natuurlijk weet je informatie te geven over de prachtige omgeving. Ook zal het beantwoorden van inkomende telefoongesprekken en het maken van reserveringen tot de taken behoren. Doordat je bij ons goed wordt begeleidt, krijg je de kans om jezelf verder te ontwikkelen. Ideeën hoe we dingen beter of anders kunnen doen? Bring it on! Jij bent onderdeel van het team en net zo belangrijk als jouw collega’s. Samen hebben we als doel om jou uiteindelijk klaar te stomen om zelfstandig de Receptie te kunnen draaien.
Naar wie zijn wij op zoek?
Je bent enthousiast en communicatief vaardig, zowel mondeling als schriftelijk. Je bent niet bang om op mensen af te stappen en bent bereid net dat stapje extra te doen voor de gasten. Je begrijpt dat jij het visitekaartje bent van het park en dat de vakantiebeleving van gasten onder andere afhangt van jouw gastvrijheid. Je toont daarnaast initiatief en bent bereid veel te leren!
Wat biedt het bedrijf?
De Utrechtse Heuvelrug, onderdeel van EuroParcs Group, biedt jou een veelzijdige stageplaats midden in de natuur, waar je in korte tijd veel kunt leren. Jouw stage is uitdagend en gevarieerd, geen enkele dag is hetzelfde. We zorgen ervoor dat je tijdens jouw stage professionele begeleiding krijgt van een ervaren collega, waardoor je het beste uit jezelf en jouw stage kunt halen. Na het afronden van jouw stage, hoeft jouw stage-avontuur niet te eindigen. We gaan graag met je in gesprek over de mogelijkheden om na jouw stage bij ons te blijven werken. De stagevergoeding bedraagt € 325,- bruto per maand op basis van 38 uur per week.
Wat ga je leren?
- Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten
- B1-K1-W1 Ontvangt de klant/gast
- B1-K1-W2 Informeert en adviseert de klant/gast
- B1-K1-W3 Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten
- B1-K1-W4 Signaleert en behandelt klachten
- B1-K1-W5 Onderhoudt in- en/of externe contacten
- B1-K1-W6 Werft klanten/gasten en opdrachten
- Voert administratieve en financiële processen uit
- B1-K2-W1 Stelt informatiemateriaal samen
- B1-K2-W2 Houdt financiële administratie bij en handelt transacties af
- B1-K2-W3 Houdt de administratie bij
- B1-K2-W4 Doet voorstellen voor aftersales of aanpassing van de dienstverlening
- Realiseert commercieel aanbod
- P4-K1-W1 Promoot producten en diensten
- P4-K1-W2 Stelt een passend aanbod op met gerelateerde services en producten
- P4-K1-W3 Maakt een prijsberekening bij het aanbod
- Geeft leiding
- P4-K2-W1 Plant en verdeelt de werkzaamheden
- P4-K2-W2 Instrueert en begeleidt nieuwe collega's, stagiairs en/of vrijwilligers
- P4-K2-W3 Voert formele gesprekken
- Voert beheerstaken uit
- P4-K3-W1 Maakt een operationeel plan
- P4-K3-W2 Maakt een begrotingsvoorstel
- P4-K3-W3 Bewaakt financiën