Ilionx Group BV Stagiair(e) Managed Services IT
Als stagiair start je als medewerker van de Skilled Servicedesk. Hier werk je samen met een 7-tal collega's die een IT-servicedesk bieden voor diverse klanten. Hierbij ondersteun je de klant met de werkplek, Microsoft 365, Azure- en netwerktickets. In het tweede deel van je stage pak je zelf complexe aanvragen op, ondersteund door ons team van specialisten.
Naar wie zijn wij op zoek?
Communicatief sterk, klant- en oplossingsgericht denken. ITIL- of TOPdesk-kennis is een pré.
Wat biedt het bedrijf?
Je bent tijdens jouw stage-periode onderdeel van ons team. Je wordt uitgenodigd voor team-uitjes, teambuilding activiteiten en meer. We hebben een jong team met ruime ervaring in begeleiding van stagiar(e)s en diepe technische kennis.
Wat ga je leren?
- Ondersteunt gebruikers
- B1-K1-W1 Handelt meldingen af
- B1-K1-W2 Instrueert gebruikers
- B1-K1-W3 Installeert, configureert en beheert gebruikersdevices
- Beheert de infrastructuur
- B1-K2-W1 Installeert en configureert netwerk- en infrastructuuronderdelen
- B1-K2-W2 Beheert en monitort netwerk- en infrastructuuronderdelen
- Beheert applicaties
- B1-K3-W1 Adviseert over, installeert en configureert applicaties
- B1-K3-W2 Onderhoudt applicaties
- Ontwikkelt digitale informatievoorzieningen
- P2-K1-W1 Ontwerpt een informatievoorziening
- P2-K1-W2 Automatiseert processen
- P2-K1-W3 Beheert databases
- Controleert de security
- P2-K2-W1 Geeft security advies en verbetert de security
- P2-K2-W2 Reageert op security incidenten
Kenmerken
- Bereid om te werken aan fysieke toegankelijkheid