Expert IT systems and devices

Ilionx Group BV Stagiair(e) Managed Services IT

Als stagiair start je als medewerker van de Skilled Servicedesk. Hier werk je samen met een 7-tal collega's die een IT-servicedesk bieden voor diverse klanten. Hierbij ondersteun je de klant met de werkplek, Microsoft 365, Azure- en netwerktickets. In het tweede deel van je stage pak je zelf complexe aanvragen op, ondersteund door ons team van specialisten.

Naar wie zijn wij op zoek?

Communicatief sterk, klant- en oplossingsgericht denken. ITIL- of TOPdesk-kennis is een pré.

Wat biedt het bedrijf?

Je bent tijdens jouw stage-periode onderdeel van ons team. Je wordt uitgenodigd voor team-uitjes, teambuilding activiteiten en meer. We hebben een jong team met ruime ervaring in begeleiding van stagiar(e)s en diepe technische kennis.

Wat ga je leren?

  • Ondersteunt gebruikers
  • B1-K1-W1 Handelt meldingen af
  • B1-K1-W2 Instrueert gebruikers
  • B1-K1-W3 Installeert, configureert en beheert gebruikersdevices
  • Beheert de infrastructuur
  • B1-K2-W1 Installeert en configureert netwerk- en infrastructuuronderdelen
  • B1-K2-W2 Beheert en monitort netwerk- en infrastructuuronderdelen
  • Beheert applicaties
  • B1-K3-W1 Adviseert over, installeert en configureert applicaties
  • B1-K3-W2 Onderhoudt applicaties
  • Ontwikkelt digitale informatievoorzieningen
  • P2-K1-W1 Ontwerpt een informatievoorziening
  • P2-K1-W2 Automatiseert processen
  • P2-K1-W3 Beheert databases
  • Controleert de security
  • P2-K2-W1 Geeft security advies en verbetert de security
  • P2-K2-W2 Reageert op security incidenten

Kenmerken

  • Bereid om te werken aan fysieke toegankelijkheid

lees verder