Leidinggevende travel & hospitality

Cityhotel Wood Wij zijn opzoek naar een enthousiaste kandidaat voor ons front office team bij het duurzame en hippe Cityhotel Wood.

Samen met jou willen wij de gasten van Wood een onvergetelijk verblijf bezorgen, een plek van thuiskomen na een lange reis of intensieve werkdag. De receptie is 7 dagen per week geopend tussen 07.00 en 23.00 uur. Als (lerende) gastheer of gastvrouw sta je altijd als eerste in contact met onze gasten en dit begint vaak met het maken van een reservering of het beantwoorden van een vraag. Telefonisch, per mail of gewoon in het hotel zelf. Niet alleen de reserveringen voor onze 53 hotelkamers en 17 appartementen verlopen via de receptie, maar denk ook aan zaalreserveringen, tafelreserveringen of een combinatie hiervan. Inchecken, uitchecken en het verzorgen van het ontbijt zijn hier ook onderdeel van. Ook het verrichten en verwerken van betalingen, verkopen van items uit de shop, verhuren van fietsen en administratieve werkzaamheden zoals het versturen van e-mail en beantwoorden van de telefoon behoren tot jouw takenpakket.

Naar wie zijn wij op zoek?

Een vriendelijke en vlotte persoonlijkheid goed in teamband kan werken. Eigenschappen als nauwkeurig en gastgericht zijn bij deze stage erg fijn. Werken in wisselende diensten (tussen 07.00 en 23.00 uur) en op weekend- en feestdagen is voor jou geen probleem. Naast een goede beheersing van de Nederlandse taal, spreek en schrijf je ook goed Engels en basis Duits.

Wat biedt het bedrijf?

Jij op jouw beurt kunt rekenen op een uitdagende werkomgeving waarin jouw talenten, creativiteit en nieuwe ideeën tot hun recht komen. Ook zorgen we voor een fijne werksfeer. Die leer je natuurlijk pas echt kennen als je aan de slag gaat… maar denk alvast aan een hecht team, gezonde personeelsmaaltijden, leidinggevenden die voor jouw ideeën openstaan, en flexibiliteit waar dat nodig is. Want staan voor elkaar en staan voor de zaak? Dat komt op hetzelfde neer bij WOOD. In ons hotel maken we er iets moois van, de stevig gewortelde vakmensen met jaren werkervaring samen met de groene blaadjes. Want als de gasten genieten, genieten wij mee. En andersom. Tijdens je stage worden je maaltijden en drankjes door ons vergoed & verzorgd, ontvang je een stagevergoeding en eventuele reiskosten als je wat verder weg woont. Als je het leuk vind om na je stage te blijven werken, zijn daar mogelijkheden voor.

Wat ga je leren?

  • Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten
  • B1-K1-W1 Ontvangt de klant/gast
  • B1-K1-W2 Informeert en adviseert de klant/gast
  • B1-K1-W3 Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten
  • B1-K1-W4 Signaleert en behandelt klachten
  • B1-K1-W5 Onderhoudt in- en/of externe contacten
  • B1-K1-W6 Werft klanten/gasten en opdrachten
  • Voert administratieve en financiële processen uit
  • B1-K2-W1 Stelt informatiemateriaal samen
  • B1-K2-W2 Houdt financiële administratie bij en handelt transacties af
  • B1-K2-W3 Houdt de administratie bij
  • B1-K2-W4 Doet voorstellen voor aftersales of aanpassing van de dienstverlening
  • Realiseert commercieel aanbod
  • P4-K1-W1 Promoot producten en diensten
  • P4-K1-W2 Stelt een passend aanbod op met gerelateerde services en producten
  • P4-K1-W3 Maakt een prijsberekening bij het aanbod
  • Geeft leiding
  • P4-K2-W1 Plant en verdeelt de werkzaamheden
  • P4-K2-W2 Instrueert en begeleidt nieuwe collega's, stagiairs en/of vrijwilligers
  • P4-K2-W3 Voert formele gesprekken
  • Voert beheerstaken uit
  • P4-K3-W1 Maakt een operationeel plan
  • P4-K3-W2 Maakt een begrotingsvoorstel
  • P4-K3-W3 Bewaakt financiën

lees verder