E-commerce specialist

Kalpa eCommerce waar je leert met tools te werken zoals Channable, Google Search Console, Shopify etc

Kalpa is een groothandel met een nr 1 merk voor organizer agendas. Ons product wordt op tientallen websites en platforms aangeboden. eCommerce is een steeds belangrijker gedeelte van onze omzet. Als stagiaire mag je direct met alle tools aan de gang gaan en leer je hands-on wat essentieel is voor eCommerce bedrijven. Daarnaast help je met het verwerken van de orderstroom. Je draait zelf de orders uit, maakt verzendbonnen aan, verwerkt de orders, beantwoord vragen van klanten, update de voorraad in het systeem als producten uit voorraad raken, etc. Je leert o.a.: Shopify websites bijhouden en apps installeren. Channable API configureren tussen Shopify en BOL / Google Shopping. BOL account bijwerken 6 Amazon Vendor accounts bijwerken (Duitsland, Frankrijk, Spanje, Italie, Zweden en UK) Fotos bewerken, eventueel filmpjes met Adobe Suite op een Apple Mac. We bieden een stagevergoeding van 25 Euro per dag.

Naar wie zijn wij op zoek?

Van de student verwachten we basiskennis marketing en een handigheid in het omgaan met internet portals. Daarnaast is een goede kennis van Microsoft Excel belangrijk.

Wat biedt het bedrijf?

Na een stage bij Kalpa beheerst je de basis vaardigheden voor eCommerce tools, en je wordt met open armen ontvangen bij bedrijven waar eCommerce belangrijk is. We bieden een stagevergoeding van 25 Euro per dag.

Wat ga je leren?

  • Onderzoekt de customer journey
  • B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
  • B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
  • B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
  • Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
  • B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
  • B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
  • B1-K2-W3 Voert webcare uit
  • Evalueert data en doet verbetervoorstellen voor de digitale customer journey
  • P3-K1-W1 Test en monitort online kanalen
  • P3-K1-W2 Verzamelt commerciële data en geeft er betekenis aan
  • P3-K1-W3 Adviseert over het verhogen van de conversie
  • P3-K1-W4 Geeft vorm aan inhoudelijke verbetervoorstellen voor online kanalen
  • P3-K1-W5 Participeert in netwerken
  • Voert digitale operationele activiteiten uit
  • P3-K2-W1 Plant en bewaakt uit te voeren digitale werkzaamheden
  • P3-K2-W2 Ontwikkelt online content
  • P3-K2-W3 Plaatst en beheert content
  • P3-K2-W4 Evalueert webcare-activiteiten en doet verbetervoorstellen

Kenmerken

  • Bereid om te werken aan fysieke toegankelijkheid
  • Mogelijkheden voor begeleiding op maat

lees verder