Expert IT systems and devices

KNNS B.V. Meedoen in het Helpdesk team als stagiair(e)

Als stagiaire op onze helpdesk willen we jou graag de kans bieden om te groeien en praktijkervaring op te doen in het ondersteunen van klanten bij technische problemen - en het bieden van hoogwaardige service. Je wordt ondergedompeld in de spannende wereld van IT-ondersteuning waarin jouw inzet en leergierigheid worden beloond. Je zult de kneepjes van het vak leren, samenwerken met ervaren professionals en een onmisbare schakel worden in het helpen van onze klanten. Tijdens jouw stage ben jij het eerste aanspreekpunt voor IT-gerelateerde vragen, problemen of storingen van onze klanten. Je werkt nauw samen met ons ervaren team van helpdeskmedewerkers die jou begeleiden en ondersteunen tijdens jouw leerproces. Je zult uitdagende problemen tegenkomen, waarbij je jouw analytische vaardigheden en probleemoplossend vermogen kunt ontwikkelen. De werkzaamheden zijn heel gevarieerd.

Naar wie zijn wij op zoek?

- Je volgt momenteel een opleiding in ICT-gerelateerde richting (bijvoorbeeld MBO ICT-beheer); - Je bent leergierig en gemotiveerd; - Je hebt een passie voor technologie; - Je hebt een klantgerichte houding; - Je bent communicatief sterk; - Je bent zelfstandig en probleem oplossend.

Wat biedt het bedrijf?

Jouw ontwikkeling vinden wij erg belangrijk. We geloven sterk in het potentieel en de frisse ideen van jouw als stagiaire. Daarom willen we niet alleen dat je leert tijdens jouw stage, maar ook dat je een actieve bijdraagt levert aan ons team. Je krijgt alle ruimte om jouw eigen initiatieven te ontplooien en waarde toe te voegen aan onze organisatie. We bieden een omgeving waarin jouw stem gehoord wordt en jouw ideen gewaardeerd worden. Of je nu een innovatieve oplossing voorstelt, een proces wilt verbeteren of iets nieuws wilt ontdekken, we moedigen je aan jouw mening te delen en met initiatieven te komen. Je krijgt de vrijheid om te experimenteren, fouten te maken en te leren, terwijl je wordt ondersteund door ons ervaren team van helpdeskmedewerkers. Jouw stage zal een mix zijn van opwinding, het opdoen van specifieke kennis en waardevolle praktijkervaringen die jouw carrire een vliegende start geven.

Wat ga je leren?

  • Ondersteunt gebruikers
  • B1-K1-W1 Handelt meldingen af
  • B1-K1-W2 Instrueert gebruikers
  • B1-K1-W3 Installeert, configureert en beheert gebruikersdevices
  • Beheert de infrastructuur
  • B1-K2-W1 Installeert en configureert netwerk- en infrastructuuronderdelen
  • B1-K2-W2 Beheert en monitort netwerk- en infrastructuuronderdelen
  • Beheert applicaties
  • B1-K3-W1 Adviseert over, installeert en configureert applicaties
  • B1-K3-W2 Onderhoudt applicaties
  • Ontwikkelt digitale informatievoorzieningen
  • P2-K1-W1 Ontwerpt een informatievoorziening
  • P2-K1-W2 Automatiseert processen
  • P2-K1-W3 Beheert databases
  • Controleert de security
  • P2-K2-W1 Geeft security advies en verbetert de security
  • P2-K2-W2 Reageert op security incidenten

Kenmerken

  • Bereid om te werken aan fysieke toegankelijkheid

lees verder