MEXTRA Werken en leren in hartje Nijmegen.
Bij Mextra ontwikkelen we met passie software om zorgverleners meer tijd te geven. Doordat ze effectiever hun werk kunnen doen is er meer tijd voor inhoudelijke zorg. We hebben als maatschappij de uitdaging om zorg toegankelijk en betaalbaar te houden. Wij geloven dat de oplossing zit in de toepassing van nieuwe technologie. Die technologie helpt om de kwaliteit van zorg naar een hoger plan te tillen.?Voorwaarde is dat het administratieve verlichting brengt, transparantie creëert en mensen met elkaar verbindt. We zoeken een medewerker Support voor de afdeling Customer Care die gedreven is om onze klanten van dienst te zijn. Je bent initiatiefrijk, legt gemakkelijk contact en je hebt een hekel aan losse eindjes. Als medewerker Support ben je verantwoordelijk voor de registratie, het analyseren en verder afhandelen of doorsturen van inkomende calls via telefoon en ons ticketsysteem. Daarnaast help je onze developers met het testen van de software.
Wat biedt het bedrijf?
Ons kantoor bevindt zich in de Lindenberg met uitzicht op het historische Valkhofpark. Je krijgt elke middag een lunch aangeboden dus je kunt je broodtrommel thuislaten.
Wat ga je leren?
- Ondersteunt gebruikers
- B1-K1-W1 Handelt meldingen af
- B1-K1-W2 Instrueert gebruikers
- B1-K1-W3 Installeert, configureert en beheert gebruikersdevices
- Beheert de infrastructuur
-
Behoort niet tot het takenpakket: B1-K2-W1 Installeert en configureert netwerk- en infrastructuuronderdelen
- B1-K2-W2 Beheert en monitort netwerk- en infrastructuuronderdelen
- Beheert applicaties
- B1-K3-W1 Adviseert over, installeert en configureert applicaties
- B1-K3-W2 Onderhoudt applicaties
- Ontwikkelt digitale informatievoorzieningen
- P2-K1-W1 Ontwerpt een informatievoorziening
- P2-K1-W2 Automatiseert processen
- P2-K1-W3 Beheert databases
- Controleert de security
- P2-K2-W1 Geeft security advies en verbetert de security
- P2-K2-W2 Reageert op security incidenten