VDP Automation B.V. : Skilled Support Engineer
• Beantwoorden van IT-gerelateerde vragen via telefoon, e-mail en het supportportaal. • Registreren en documenteren van incidenten in het ticketsysteem. • Oplossen van standaard technische verstoringen. • Monitoren van systemen en signaleren van terugkerende problemen. • Beheren van licenties en uitvoeren van standaard wijzigingen. • Onderhouden van de kennisbank en documentatie up-to-date houden.
Naar wie zijn wij op zoek?
• Kennis van Microsoft 365, Windows, netwerken • Je bent klantgericht, communicatief vaardig en oplossingsgericht • Je hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel en bent leergierig
Wat biedt het bedrijf?
• Uitzicht op een vast dienstverband. • Flexibiliteit en hybride werken mogelijkheden. • Een jong hecht team met een informele werksfeer. • Gegarandeerd plezier op het werk – we lachen veel, organiseren toffe uitjes en zoeken elkaar zelfs na werktijd op voor een potje gamen.
Wat ga je leren?
- Ondersteunt gebruikers
- B1-K1-W1 Handelt meldingen af
- B1-K1-W2 Instrueert gebruikers
- B1-K1-W3 Installeert, configureert en beheert gebruikersdevices
- Beheert de infrastructuur
- B1-K2-W1 Installeert en configureert netwerk- en infrastructuuronderdelen
- B1-K2-W2 Beheert en monitort netwerk- en infrastructuuronderdelen
- Beheert applicaties
- B1-K3-W1 Adviseert over, installeert en configureert applicaties
- B1-K3-W2 Onderhoudt applicaties
- Ontwikkelt digitale informatievoorzieningen
- P2-K1-W1 Ontwerpt een informatievoorziening
- P2-K1-W2 Automatiseert processen
- P2-K1-W3 Beheert databases
- Controleert de security
- P2-K2-W1 Geeft security advies en verbetert de security
- P2-K2-W2 Reageert op security incidenten
Kenmerken
- Met uitzicht op een vaste baan