Grand Hotel Huis Ter Duin B.V. Stage Banquet & Conventions Grand Hotel Huis ter Duin
Op de afdeling Banquet & Conventions worden alle draaiboeken geproduceerd voor alle evenementen in Grand Hotel Huis ter Duin. Nadat een bijeenkomst definitief heeft gereserveerd bij de sales afdeling van het hotel, worden de inhoudelijke details verder besproken met onze event planners. Als stagiaires van de afdeling ondersteun je de event planners in het opstellen van deze draaiboeken, begeleiden van de evenementen op de werkvloer en indien noodzakelijk operationele ondersteuning hiervan. Tevens verzorgen wij alle extra services die benodigd zijn voor onze zakelijke gasten. Dit betekent dat alle wensen die niets met hotel- en zalenaccommodatie te maken hebben vervult/uitgewerkt dienen te worden door de Conference Services Officer. Hierbij kan men denken aan het organiseren van: -Entertainment en decoratie; -Externe lunch- en diner locaties; Sociale programma’s; -Give aways; -Congresregistratie; -Hostess services; -Programmaboekjes en uitnodigingen.
Naar wie zijn wij op zoek?
Werken in de horeca is een uitdaging waar passie en motivatie vereist is, net als doorzettingsvermogen en discipline. Het is werken met de feestdagen en af en toe in de weekenden tijdens grote evenementen. Maar hier tegenover staan ook een heleboel positieve aspecten van het vak, namelijk: het werken in een groot en gepassioneerd team en een mooie werkgever op jouw C.V.! -Beheersing (mondeling en schriftelijk) van de Nederlandse en Engelse taal; -Goede omgang met gasten; -Commerciële vaardigheden en zelf beslissingen durven nemen; -Gevoel voor service en dienstverlening op een hoog niveau; -Projectmatig kunnen werken; -Beschikken over planning- en organisatie talent; -Representatieve uitstraling; -Prioriteiten kunnen stellen; -Computerervaring op het gebied; -Flexibel en onafhankelijk. De werktijden zijn afhankelijk van de evenementen die plaats vinden. Wij vervullen zowel week- als weekend diensten. Deze kunnen plaatsvinden vanaf 07.00 uur tot en met 01.00 uur.
Wat biedt het bedrijf?
-Een unieke stage ervaring aan het strand in een boeiende werkomgeving!; -Een leerzame uitdaging binnen een groot en enthousiast team; -Een mooie werkgever op jouw C.V.; -Een mooie stagevergoeding van €600,- bruto; -Free for One (kom je met een gezelschap eten, dan hoef je als medewerker niet te betalen); -Korting op kamerovernachtingen; 10% korting op artikelen vanuit onze giftshop; -Een Preferred Carrière Netwerk: je kan eventueel verder groeien in een van de andere hotels van de -Preferred Hotel group; -Kom je van verder weg? We bieden verblijfsmogelijkheden aan in ons Medewerkers Hotel “ De Golf”. Hier vragen we een vergoeding voor. Het is 15 minuten lopen van Huis ter Duin en 3 minuten van het strand.
Wat ga je leren?
- Stelt evenementplannen op en/of ondersteunt daarbij
- B1-K1-W1 Inventariseert wensen en eisen van de opdrachtgever
- B1-K1-W2 Verzamelt informatie voor evenementen en analyseert deze
- Behoort niet tot het takenpakket: B1-K1-W3 Maakt een risico-analyse en een overzicht van benodigde vergunningen
- B1-K1-W4 Doet voorstellen voor evenementplannen en/of stelt deze bij
- B1-K1-W5 Werkt evenementplannen uit en presenteert deze
- Behoort niet tot het takenpakket: B1-K1-W6 Stelt begroting en offerte op voor de opdrachtgever
- Organiseert evenement en evenementpromotie
- B1-K2-W1 Werkt een draaiboek en callsheet uit
- B1-K2-W2 Regelt de promotie van het evenement
- B1-K2-W3 Regelt de inhuur/aankoop van materialen, mensen, techniek, (virtuele) ruimtes, catering, vervoer en voorzieningen
- B1-K2-W4 Verzorgt de administratie met betrekking tot de deelnemers
- B1-K2-W5 Regelt de infrastructuur rondom het evenement
- B1-K2-W6 Regelt de inrichting van ruimtes, de installatie van materialen en apparatuur en de dagelijkse voorzieningen
- B1-K2-W7 Regelt de veiligheidsorganisatie van het evenement
- Ondersteunt bij de uitvoering van het evenement
- B1-K3-W1 Bewaakt de voortgang tijdens het evenement
- Behoort niet tot het takenpakket: B1-K3-W2 Coördineert de verkoop/verhuur van producten, catering en aanvullende diensten
- Behoort niet tot het takenpakket: B1-K3-W3 Coördineert de ontvangst van de bezoekers, artiesten, leveranciers en onderaannemers
- Behoort niet tot het takenpakket: B1-K3-W4 Informeert en adviseert aanwezigen en handelt klachten af
- Rondt het evenement af
- B1-K4-W1 Handelt financiële, personele en administratieve zaken rondom evenementen af
- B1-K4-W2 Evalueert het evenement en doet verbetervoorstellen