Zelfstandig medewerker travel & hospitality

Van der Valk Hotel Ridderkerk Jouw serviceverlenende houding

Jouw enthousiaste glimlach en serviceverlenende houding zijn het visitekaartje van ons bedrijf. Samen maken we er voor onze gasten een topbeleving van. Wij bieden stageplaatsen op diverse afdelingen. Als stagiair loop jij mee met ervaren medewerkers en verricht jij onder toezicht de dagelijkse werkzaamheden op de betreffende afdeling. Onze leidinggevenden zijn enthousiast, ervaren en in het bezit van een Leermeesterdiploma waardoor zij jou goed kunnen opleiden en begeleiden. Het is gezellig en de sfeer is goed! Veel gasten, veel collega’s en genoeg uitdaging. Geen dag is voorspelbaar. Wat wel vast staat is het stagerooster (tijdig opgesteld en digitaal kenbaar gemaakt) en de registratie van de stage-uren (middels een digitaal kloksysteem). De randvoorwaarden zijn dus prima geregeld zodat jij alle energie kunt gebruiken om veel te leren, te groeien en om samen met het team goed voor onze gasten te zorgen.

Naar wie zijn wij op zoek?

De Front Office bevindt zich letterlijk in de “front” van het hotel. De medewerkers van de afdeling Receptie voeren diverse receptietaken uit en zijn verantwoordelijk voor het inchecken en uitchecken van de gasten. Daarnaast behandelen zij de kamerreserveringen en verschaffen zij informatie aan (potentiële) gasten. Als stagiair Front Office behoort de ontvangst van de restaurantgasten (als host) ook bij de werkzaamheden. Ons team bestaat uit een grote groep enthousiaste medewerkers die allemaal op gastvrije wijze aan het werk zijn. Om dit niveau op peil te houden is minimaal een sterke interesse in de gastvrijheidsindustrie/hospitality en een “horecagevoel” echt een vereiste. Afhankelijk van de gevolgde opleiding, wordt een specifieke stageplaats toegewezen. Stage/Leerplaats/Werkervaringsplaats of een andere leervariant? Wij hebben mogelijkheden om op elk niveau stagiaires en leerlingen te begeleiden. Ook hebben wij BBL plaatsen beschikbaar.

Wat biedt het bedrijf?

Stagelopen in een horecabedrijf betekent wel dat er vaak stagegelopen moet worden op momenten dat veel andere mensen vrij zijn. Dat hoort er ook bij. Op de afdeling Front Office wordt 7 dagen per week gewerkt tussen 07.00 en 23.00 uur. Als familiebedrijf hechten wij veel waarde aan een goede balans tussen je werk en je privéleven. Als “lid van het Hotel Ridderkerk team” kun je bijvoorbeeld met 50% korting in veel van de hotels in zowel binnen- als buitenland overnachten. Ook voor familie, vrienden en kennissen wordt vaak iets extra’s gedaan. Enthousiast geworden? Volg jij een horeca/front office gerelateerde opleiding en vind je het leuk om veel te leren in een grote horecaorganisatie? Of zit jij nog op de middelbare school en lijkt het je leuk om een horeca gerelateerde vervolgopleiding te gaan volgen? Solliciteer dan nu online via www.vacatureshotelridderkerk.nl - ! Alleen online solliciteren is mogelijk!

Wat ga je leren?

  • Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten
  • B1-K1-W1 Ontvangt de klant/gast
  • B1-K1-W2 Informeert en adviseert de klant/gast
  • B1-K1-W3 Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten
  • B1-K1-W4 Signaleert en behandelt klachten
  • B1-K1-W5 Onderhoudt in- en/of externe contacten
  • B1-K1-W6 Werft klanten/gasten en opdrachten
  • Voert administratieve en financiële processen uit
  • B1-K2-W1 Stelt informatiemateriaal samen
  • B1-K2-W2 Houdt financiële administratie bij en handelt transacties af
  • B1-K2-W3 Houdt de administratie bij
  • B1-K2-W4 Doet voorstellen voor aftersales of aanpassing van de dienstverlening
  • Realiseert commercieel aanbod
  • P2-K1-W1 Promoot producten en diensten
  • P2-K1-W2 Stelt een passend aanbod op met gerelateerde services en producten
  • P2-K1-W3 Maakt een prijsberekening bij het aanbod

Kenmerken

  • Mogelijkheden voor begeleiding op maat

lees verder