Hotel Not Hotel Rotterdam B.V. Een uitdagende en leerzame stage bij een uniek hotelconcept!
Vind jij het leuk om het gasten naar hun zin te maken én ze het gevoel te geven van thuiskomen? Als stagiair(e) word je bij ons ingezet als een voltallige collega en ben je nauw betrokken bij de Front Office, Housekeeping en F&B-afdeling. Je verwelkomt onze gasten en checkt ze in door middel van onze systemen. Je beantwoordt de telefoon, verwerkt inkomende e-mails en betalingen en helpt de F&B. Je lost problemen op, en als gezellige host geef je de gasten tips over Rotterdam. Eén ding is zeker, alles is net wat anders en geen dag is hetzelfde bij Hotel Not Hotel. • Onze gasten een onvergetelijke tijd bezorgen; • In en uitchecken van de gasten; • Het maken van reserveringen; • E-mails en telefoongesprekken beantwoorden; • Verwerken van betalingen; • Food & Beverage werkzaamheden; • Coördineren van de Housekeeping; • Zorgdragen dat het hotel er representatief uitziet; • Bijdragen aan de social media door het maken van content.
Naar wie zijn wij op zoek?
• Je bent een echte teamplayer; • Je bent open, spontaan en gastvrij; • Je bent een aanpakker; • Je spreekt Nederlands en hebt een goede beheersing van de Engelse taal; • Je bent sociaal en flexibel; • Je bent hospitality minded en maakt graag mensen blij; • Houd van gezelligheid en hebt een goede dosis humor.
Wat biedt het bedrijf?
• Een dynamisch en gezellige werkplek, waar je je thuis voelt en jezelf kunt zijn; • Een leerzame en uitdagende stageperiode binnen een jong en enthousiast team; • De kans om aan al onze trainingen mee te doen; • Je krijgt van ons mogelijkheden tot persoonlijke ontwikkeling; • Uiteraard krijg je stagevergoeding; • Heerlijk personeelseten; • Personeelskorting; • Een te gek personeelsuitje. Voor de positie Duty Manager Stagiair(e) hanteren wij een stagevergoeding van €750,- euro bruto op basis van fulltime.
Wat ga je leren?
- Onderneemt
- B1-K1-W1 Ontwikkelt een ondernemingsplan
- B1-K1-W2 Treft voorbereidingen voor het starten van een onderneming
- B1-K1-W3 Implementeert het ondernemingsplan
- B1-K1-W4 Maakt marktanalyse
- B1-K1-W5 Voert commerciële activiteiten uit
- B1-K1-W6 Stelt financieel beleid vast en bepaalt de verkoopprijs
- B1-K1-W7 Bepaalt inkoop- en voorraadbeleid
- Geeft leiding en voert beheerstaken uit
- B1-K2-W1 Maakt een operationeel plan
- B1-K2-W2 Plant en verdeelt de werkzaamheden
- B1-K2-W3 Begroot financiën
- B1-K2-W4 Bewaakt financiën
- B1-K2-W5 Stuurt medewerkers aan
- B1-K2-W6 Voert intern formele gesprekken
- Werkt mee in drank- en spijsverstrekkende bedrijven
- P2-K1-W1 Verricht voorbereidende werkzaamheden in het horecabedrijf
- P2-K1-W2 Werkt mee in de bediening
- P2-K1-W3 Werkt mee in de keuken
- P2-K1-W4 Voert afrondende werkzaamheden uit in het horecabedrijf
- P2-K1-W5 Creëert en bewaakt sfeer
- Werkt mee in logiesverstrekkende bedrijven
- P2-K2-W1 Neemt reserveringen aan voor kamers en/of zalen en arrangementen
- P2-K2-W2 Checkt de gast in
- P2-K2-W3 Verleent service aan gasten tijdens hun verblijf
- P2-K2-W4 Bewaakt de veiligheid
- P2-K2-W5 Checkt de gast uit
- P2-K2-W6 Maakt night audit rapportages van de omzet
- P2-K2-W7 Ontwikkelt arrangementen en speciale activiteiten
Kenmerken
- Mogelijkheden voor begeleiding op maat