Royal Ahrend
leuk servicedesk werk, niet alleen 1e lijns maar ook op diverse locaties. meedraaien in uitdagende projecten.
Naar wie zijn wij op zoek?
Goede sociale en communicatieve vaardigheden; ‘Can-do’ mentaliteit; Goede mondelinge en schriftelijke beheersing van de Nederlandse en Engelse taal; Pro-actieve houding;
Wat biedt het bedrijf?
Wat bieden wij? ''Never a dull moment'' is ons credo! Wij bieden je een fulltime baan met enthousiaste collega’s in een dynamische, informele organisatie die na 125 jaar steeds volop in ontwikkeling is. Je werkt nauw samen in een team en je krijgt alle mogelijkheden om te leren, door te groeien en beter te worden in wat je doet. Verder bieden wij: Mooie kansen om je te ontplooien als ICT professional en mee te groeien met onze organisatie; Inspirerende en gedreven collega’s binnen een informele werksfeer; Een uitstekend salaris, 8% vakantiegeld, 8,33% eindejaarsuitkering, 27 vakantiedagen en de mogelijkheid om 10 vakantiedagen bij te kopen op jaarbasis; Laptop en mobiele telefoon inclusief Bring Your Own Device-regeling; Hybride werkmogelijkheden, inclusief thuiswerkvergoeding en Ahrend werkplek die thuis bij jou wordt geïnstalleerd; Bedrijfsfitnessregeling: sport met gemiddeld 40% korting bij aangesloten sportlocaties in Nederland;
Wat ga je leren?
- Ondersteunt gebruikers
- B1-K1-W1 Handelt meldingen af
- B1-K1-W2 Instrueert gebruikers
- B1-K1-W3 Installeert, configureert en beheert gebruikersdevices
- Beheert de infrastructuur
- B1-K2-W1 Installeert en configureert netwerk- en infrastructuuronderdelen
- B1-K2-W2 Beheert en monitort netwerk- en infrastructuuronderdelen
- Beheert applicaties
- B1-K3-W1 Adviseert over, installeert en configureert applicaties
- B1-K3-W2 Onderhoudt applicaties