Zelfstandig werkend gastheer / -vrouw

Toversluis Family Fun Parc

Toversluis Family Fun Parc is het overdekte recreatiecentrum van West Zeeuws-Vlaanderen waar verschillende attracties u vermaak, gezelligheid en ontspanning bieden. Het centrum is bestemd voor de kinderen, ouderen, groepen, families, “stappers” en bowlers, maar ook voor het bedrijfs- en verenigingsleven. U kunt er onder andere bowlen, (groeps-)dineren, borrelen, brunchen, vergaderen maar ook steengrillen, lasergamen en/of een gokje wagen in het prachtige Casino Admiral. Met een grote speelweide, ruime parkeervoorziening, een grote zaal en een flexibele inzet van benodigd personeel én apparatuur “tovert” het team van dit overdekt familiecentrum de locatie om tot het middelpunt van uw grootse (zakelijk) evenement. Een evenement dat uw (bedrijfs)naam recht doet! 0031117461111 • info@toversluis.nl

Wat ga je leren?

  • Werkt in de bediening
  • B1-K1-W1 Voert voorbereidende werkzaamheden uit
  • B1-K1-W10 Werkt met de kassa
  • B1-K1-W2 Neemt reserveringen aan
  • B1-K1-W3 Ontvangt gasten
  • B1-K1-W4 Adviseert gasten en neemt de bestelling op
  • B1-K1-W5 Maakt dranken serveergereed
  • B1-K1-W6 Serveert de bestelling en ruimt af
  • B1-K1-W7 Creëert en onderhoudt de sfeer
  • B1-K1-W8 Rekent de bestelling(en) af en neemt afscheid
  • B1-K1-W9 Voert afrondende werkzaamheden uit
  • Bewaakt de voorraad
  • B1-K2-W1 Controleert de voorraad
  • B1-K2-W2 Ontvangt en controleert de bestelling
  • B1-K2-W3 Pakt de bestelling uit en slaat deze op
  • Bestelt en beheert de voorraad
  • P2-K1-W1 Bestelt de voorraad
  • P2-K1-W2 Reclameert foute levering bij de leverancier
  • P2-K1-W3 Beheert de opslag van de voorraad
  • Doet voorstellen voor de samenstelling van de menu- en drankenkaart
  • P2-K2-W1 Verzamelt informatie
  • P2-K2-W2 Doet voorstellen voor de menukaart
  • Geeft leiding en voert beheerstaken uit
  • P2-K3-W1 Bewaakt het sociaal-hygiënisch beleid
  • P2-K3-W2 Instrueert en begeleidt lerende medewerkers
  • P2-K3-W3 Voert informele en ondersteunt bij formele gesprekken met lerende medewerkers

lees verder