Office & Management Support Specialist

Chiropractie Mulder Praktijkassistente / baliemedewerker

Als praktijkassistente heb je een belangrijke rol binnen de organisatie. Je bent het eerste aanspreekpunt voor cliënten die telefonisch contact opnemen of een afspraak hebben in de praktijk. Je bent klantgericht en zorgt ervoor dat zij geholpen worden. Je biedt ondersteuning aan de chiropractoren in de breedste zin. In het contact met cliënten achterhaal je wat de zorgvraag is, adviseer je hen over de te ondernemen acties en informeer je over protocollen en randvoorwaarden. Op deze manier zorg je ervoor dat de chiropractor de cliënt efficiënt en effectief kan helpen. Je zal tevens uiteenlopende administratieve taken oppakken.

Naar wie zijn wij op zoek?

We vinden het vooral belangrijk dat je leergierig bent. Daarnaast is het fijn als je klantgericht bent, sterk in plannen en communicatief vaardig. Je weet met cliënten mee te denken en voor hen een passende oplossing te vinden. Je bent administratief sterk onderlegd, accuraat en resultaatgericht. In hectische situaties weet je het overzicht te houden.

Wat biedt het bedrijf?

Je zal onderdeel zijn van een betrokken en informeel team binnen een ambitieuze en groeiende organisatie. We bieden een marktconform salaris. Daarnaast bieden we goede secundaire arbeidsvoorwaarden!

Wat ga je leren?

  • Voert taken uit binnen de zakelijke dienstverlening
  • B1-K1-W1 Treedt op als aanspreekpunt voor klanten
  • B1-K1-W2 Verzorgt zakelijke communicatie
  • B1-K1-W3 Verwerkt gegevens
  • B1-K1-W4 Werkt aan producten/opdrachten binnen geld-, goederen- en informatie beweging
  • Voert office & management support uit
  • P3-K1-W1 Levert managementinformatie
  • P3-K1-W2 Ondersteunt bij ontwikkelen van corporate information
  • P3-K1-W3 Handelt administratieve en financiële zaken af
  • P3-K1-W4 Organiseert interne bijeenkomsten

Kenmerken

  • Met uitzicht op een vaste baan

lees verder