E-commerce specialist

Tida Parket BV E-commerce Specialist Stagiair

Tijdens je stage krijg je de kans om de volgende vaardigheden te ontwikkelen: - Producten toevoegen aan de webshop - SEO Schrijven van aantrekkelijke en accurate productomschrijvingen - Analyseren en verbeteren van de webshopindeling - Werken met systemen SW-Retail, Magento - E-mailmarketing optimaliseren met behulp van Klaviyo - Advertentiecampagnes bedenken in Meta

Naar wie zijn wij op zoek?

Ben jij een creatieve e-commerce student die graag de geleerde theorie in de praktijk wil brengen? Dan pas je perfect in het team van Allesvoorparket! Wij zoeken een student die: - Commercieel is - Kansen ziet om de omzet voor onze webshop te verhogen - Ideeën heeft over hoe wij meer klanten kunnen bereiken - Ideeen heeft over hoe we meer betalende klanten uit onze bestaande bezoekers kunnen halen; het conversiepercentage kunnen verhogen - De Nederlandse taal goed beheerst - Minimaal 4 maanden beschikbaar is voor een stage.

Wat biedt het bedrijf?

Allesvoorparket is dé online webshop voor het plaatsen, afwerken of onderhouden van alle soorten vloeren. Met meer dan 5000 verschillende artikelen en dagelijks tussen de 100 en 300 verkochte producten, zijn wij een groeiend bedrijf dat zich elke dag opnieuw hard inzet voor kwaliteit en klanttevredenheid. Bij Allesvoorparket krijg je de kans om jezelf te ontwikkelen in een stimulerende omgeving waar jouw inbreng en ideeën worden gewaardeerd. Je wordt behandeld als een volwaardig teamlid en krijgt de ruimte om te groeien en je talenten te laten zien. Enthousiast? Lijkt het je leuk om bij ons stage te lopen en meer te leren over parketvloeren? Stuur dan je motivatiebrief en cv naar mirna@tida.nl. Wie weet verwelkomen we jou binnenkort in ons team!

Wat ga je leren?

  • Onderzoekt de customer journey
  • B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
  • B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
  • B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
  • Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
  • B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
  • B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
  • B1-K2-W3 Voert webcare uit
  • Evalueert data en doet verbetervoorstellen voor de digitale customer journey
  • P3-K1-W1 Test en monitort online kanalen
  • P3-K1-W2 Verzamelt commerciële data en geeft er betekenis aan
  • P3-K1-W3 Adviseert over het verhogen van de conversie
  • P3-K1-W4 Geeft vorm aan inhoudelijke verbetervoorstellen voor online kanalen
  • P3-K1-W5 Participeert in netwerken
  • Voert digitale operationele activiteiten uit
  • P3-K2-W1 Plant en bewaakt uit te voeren digitale werkzaamheden
  • P3-K2-W2 Ontwikkelt online content
  • P3-K2-W3 Plaatst en beheert content
  • P3-K2-W4 Evalueert webcare-activiteiten en doet verbetervoorstellen

lees verder