Hotel Udens Duyn
Je werkt mee in onze receptie; altijd in combinatie met een collega. De diensten zijn van 07.00-15.00 / 15.00-23.00 / 10.00-17.00. Je ontvangt gasten die een zorgvraag hebben en daarnaast ook internationale zakelijke gasten en leisure.
Naar wie zijn wij op zoek?
Affiniteit met ouderen; beheersen van de Engelse taal (mondeling). Verder is de receptie "de spin in het web"; het betreft een werkplek waar de multitasker zich fijn zal voelen.
Wat biedt het bedrijf?
Je werkt in een "warme omgeving" waar enthousiaste en ervaren collega's je graag begeleiden. Veel van onze oud-stagiaires zijn bij ons blijven werken in de vorm van een bijbaan of hebben zelfs een vaste aanstelling gekregen.
Wat ga je leren?
- Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten
- B1-K1-W1 Ontvangt de klant/gast
- B1-K1-W2 Informeert en adviseert de klant/gast
- B1-K1-W3 Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten
- B1-K1-W4 Signaleert en behandelt klachten
- B1-K1-W5 Onderhoudt in- en/of externe contacten
- B1-K1-W6 Werft klanten/gasten en opdrachten
- Voert administratieve en financiële processen uit
- B1-K2-W1 Stelt informatiemateriaal samen
- B1-K2-W2 Houdt financiële administratie bij en handelt transacties af
- B1-K2-W3 Houdt de administratie bij
- B1-K2-W4 Doet voorstellen voor aftersales of aanpassing van de dienstverlening
- Realiseert commercieel aanbod
- P2-K1-W1 Promoot producten en diensten
- P2-K1-W2 Stelt een passend aanbod op met gerelateerde services en producten
- P2-K1-W3 Maakt een prijsberekening bij het aanbod
Kenmerken
- Bereid om te werken aan fysieke toegankelijkheid
- Mogelijkheden voor begeleiding op maat
lees verder