2XPR B.V. (Appic & Partyflock) Stagiair Klantenservice & operations bij Appic | MBO + HBO
Als stagiair Klantenservice & Operations ben je een veelzijdige schakel binnen het team. Je biedt directe ondersteuning aan klanten via e-mail en social media, waarbij je vragen over tickets, bestellingen en andere zaken snel en professioneel beantwoordt. Daarnaast speel je een rol in het beheren van klantinformatie en het signaleren van veelvoorkomende vragen of verbeterpunten om de klanttevredenheid te vergroten. Je krijgt ook de kans om een stukje financieel werk op te pakken, zoals het inboeken van facturen en het afhandelen van refunds. Naast klantcontact werk je mee aan het succes van onze campagnes voor de leukste festivals en evenementen. Je beheert content in de app, stelt ticketshops en wingames in, en zorgt voor heldere communicatie via pushberichten over line-ups, tickets en acties. Je creatieve input voor onze social media kanalen wordt ook gewaardeerd – jij weet precies hoe je onze doelgroep weet te enthousiasmeren!
Naar wie zijn wij op zoek?
- Je volgt een relevante mbo-opleiding. - Een doorzetter en enthousiast. - Een klantgerichte instelling. - Je kunt goed zelfstandig, nauwkeurig en gestructureerd werken. - Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden. - Je beheerst de Nederlandse taal in woord en geschrift. - Je hebt affiniteit met de evenementenbranche.
Wat biedt het bedrijf?
- Een stageplek vanaf januari/ februari | Start- en einddatum in overleg. - Een leerzame periode bij een jong dynamisch bedrijf in de leukste branche die er is! - Een goede begeleiding en aandacht voor je persoonlijke ontwikkeling. - Een kantoor in Utrecht waar je samenwerkt met een gezellig team. - Een stagevergoeding vanaf 200 euro per maand. - Een dagelijkse lunch en maandelijkse borrels. - Een werkschema waarin een ruimte is om aan je schoolopdracht en/of -onderzoek te werken.
Wat ga je leren?
- Onderzoekt de markt en doet voorstellen voor commercieel beleid
- B1-K1-W1 Verzamelt klant-, product- en marktinformatie
- B1-K1-W2 Doet voorstellen voor verkoopbeleid, marketingbeleid en/of marktbewerking
- Voert het verkooptraject uit
- B1-K2-W1 Bereidt het verkooptraject voor
- B1-K2-W2 Acquireert klanten en/of opdrachten
- B1-K2-W3 Voert verkoopgesprekken
- B1-K2-W4 Doet een aanbod met prijsberekening
- B1-K2-W5 Verzorgt het (interne) ordertraject
- Zorgt voor relatiebeheer en klantenservice
- B1-K3-W1 Onderhoudt klantcontact en voert aftersales uit
- B1-K3-W2 Behandelt klachten
- B1-K3-W3 Voert promotieactiviteiten uit
- B1-K3-W4 Voert webcare werkzaamheden uit