Compass - Rabobank Hoofdkantoor Ben jij onze nieuwe Junior Party Manager bij het hoofdkantoor van de Rabobank?
Als Junior Party Manager weet jij gasten te enthousiasmeren, evenementen en bijeenkomsten op een leuke en professionele wijze te begeleiden om onze gasten een onvergetelijke dag te bezorgen. Kei hard werken om het evenement op tijd klaar te hebben staan en perfect te laten verlopen. Een evenement managen in een teamverband. Schakelen bij last minute wijzigingen. Het is maar een greep uit taken waar iedere medewerker mee te maken krijgt. Maar wat houden je werkzaamheden precies in als Party Manager: • Je werkzaamheden zijn vooral operationeel - op onder andere events en vergaderingen • Je maakt de dagplanning, taakverdelingen en brieft alle medewerkers voorafgaand van elk event • Je geeft operationeel leiding aan een team, dat varieert tussen 3 en 15 personen • Je bent het eerste aanspreekpunt tijdens een event en rapporteert aan de Event Manager • Je werkt operationeel mee tijdens evenementen Al onze evenementen vinden plaats in n pand, maar de locaties kunnen variren
Naar wie zijn wij op zoek?
Wat zoeken wij in een Junior Party Manager? Iemand die gedreven is, maar ook zeker zichzelf durft te zijn! Daarnaast zijn er een paar kwaliteiten die wij graag terug zien: • Jij kan goed zelfstandig werken en in teamverband • Je kan goed plannen • Je bent stressbestendig • Jij weet hoe je een team moet aansturen • Je kan goed tegen veranderingen • Jij hebt een open houding en geen 9 tot 17 mentaliteit • Jij beschikt over een goede beheersing van de Engelse en Nederlandse taal • Durft kritisch te zijn en denkt mee • Als laatst ben je ook creatief!
Wat biedt het bedrijf?
Er kan veel bij Compass Group. Denk bijvoorbeeld aan de kans om jezelf te ontwikkelen en jouw talenten verder te ontdekken maar daarnaast ook: - Een stage vergoeding conform de nieuwe horeca CAO - Een klein en hecht team in een grote organisatie - Lunch vanuit onze restaurants met een ruime kleuze aan gerechten
Wat ga je leren?
- Stelt evenementplannen op en/of ondersteunt daarbij
- B1-K1-W1 Inventariseert wensen en eisen van de opdrachtgever
- B1-K1-W2 Verzamelt informatie voor evenementen en analyseert deze
- B1-K1-W3 Maakt een risico-analyse en een overzicht van benodigde vergunningen
- B1-K1-W4 Doet voorstellen voor evenementplannen en/of stelt deze bij
- B1-K1-W5 Werkt evenementplannen uit en presenteert deze
- B1-K1-W6 Stelt begroting en offerte op voor de opdrachtgever
- Organiseert evenement en evenementpromotie
- B1-K2-W1 Werkt een draaiboek en callsheet uit
- B1-K2-W2 Regelt de promotie van het evenement
- B1-K2-W3 Regelt de inhuur/aankoop van materialen, mensen, techniek, (virtuele) ruimtes, catering, vervoer en voorzieningen
- B1-K2-W4 Verzorgt de administratie met betrekking tot de deelnemers
- B1-K2-W5 Regelt de infrastructuur rondom het evenement
- B1-K2-W6 Regelt de inrichting van ruimtes, de installatie van materialen en apparatuur en de dagelijkse voorzieningen
- B1-K2-W7 Regelt de veiligheidsorganisatie van het evenement
- Ondersteunt bij de uitvoering van het evenement
- B1-K3-W1 Bewaakt de voortgang tijdens het evenement
- B1-K3-W2 Coördineert de verkoop/verhuur van producten, catering en aanvullende diensten
- B1-K3-W3 Coördineert de ontvangst van de bezoekers, artiesten, leveranciers en onderaannemers
- B1-K3-W4 Informeert en adviseert aanwezigen en handelt klachten af
- Rondt het evenement af
- B1-K4-W1 Handelt financiële, personele en administratieve zaken rondom evenementen af
- B1-K4-W2 Evalueert het evenement en doet verbetervoorstellen